Blog
Narzędzia rewolucjonizujące sprzedaż B2B – jak technologia pomaga zwiększać efektywność
Praca w sprzedaży nierzadko kojarzy się z wielozadaniowością. Badania pokazują, że multitasking nie sprzyja efektywnemu zarządzaniu własną energią. Dlatego zamiast zastanawiać się,
Jak zbudować dział call center?
Wiele osób utożsamia call center jedynie z rutynową pracą „na słuchawce”, zlecaną często studentom. Jednak call center ma potencjał stania się strategicznym
17 częstych błędów popełnianych przez menedżerów sprzedaży B2B
Skuteczne zarządzanie sprzedażą ma kluczowe znaczenie dla sukcesu każdej organizacji B2B. Jednak nawet doświadczeni menedżerowie sprzedaży mogą popełniać błędy, które utrudniają wydajność
Kiedy warto skorzystać z doradztwa sprzedażowego B2B?
Doradztwo w zakresie sprzedaży B2B stało się nieocenionym – i coraz bardziej dostępnym! – zasobem dla firm, które chcą zoptymalizować swoje wyniki
Account management B2B – czym jest i jak go robić skutecznie?
Jak myślisz, czy łatwiej jest sprzedać coś klientowi, który już coś od ciebie kupił, czy znaleźć nowego? W jaki sposób wykorzystać potencjał
Jak poukładać content marketing w firmie B2B?
Stworzyliście mnóstwo treści, ale nie wiesz, jak nimi zarządzać? Działania content marketingowe w twojej firmie nie przyciągają potencjalnych klientów? Z tego artykułu
Newsletter
Jeśli tematy, o których piszemy, są dla Ciebie interesujące, dołącz do naszej listy mailingowej.