Blog

Rozpoznawanie potrzeb klienta, czyli DLACZEGO warto pytać
Gdy skończyła się moja umowa z operatorem komórkowym, nie zawierałem nowej. Korzystałem z umowy bezterminowej. Tak się złożyło, że każdy telefon od

Czy jadą z tobą właściwi ludzie?
Gdy pracowałem w korporacji z branży ubezpieczeniowej, natknąłem się na książkę pt. „Od dobrego do wielkiego” autorstwa Jima Collinsa. Nie przesadzę, stwierdzając,

Jak przygotować się do zatrudnienia pracownika?
Rekrutacja to nieodłączne zadanie managera. Przekonałam się o tym wiele lat temu, kiedy po raz pierwszy musiałam zbudować swój zespół. Początki nie

Jak zarządzać firmą i mieć czas na wszystko?
Jako właściciel i współwłaściciel czterech firm moim celem jest zarządzać w taki sposób, aby mieć czas na wszystko. Już w czasie studiów

Od czego zacząć budowanie relacji z klientem?
Miałem okazję uczestniczyć w konferencji dla przedsiębiorców, podczas której pojawił się temat budowania partnerskich relacji biznesowych. Było to o tyle ciekawe, że

Jak nie być menedżerem „załatwiaczem” – wskazówki na efektywne zarządzanie sobą w czasie
Często obserwuję menedżerów sprzedaży, którzy są najbardziej zajętymi ludźmi w swoich zespołach. A przecież nie raz słyszeli, że ciągle zajęty menedżer, to
Newsletter
Jeśli tematy, o których piszemy, są dla Ciebie interesujące, dołącz do naszej listy mailingowej.
