Blog

Spadek przychodów w firmie – co zrobić i na co zwrócić uwagę
To co jest mierzalne, da się też kontrolować. W biznesie, zwłaszcza w sprzedaży, trzeba cały czas trzymać rękę na pulsie – sprawdzać

Prospecting B2B: sztuka pozyskiwania nowych klientów
W celu osiągnięcia przewagi w konkurencyjnym świecie biznesu, kluczowym jest umiejętny dobór bazy twoich klientów. Jednym z najważniejszych obszarów w tym zakresie

Marketing IT – 4 filary
Komunikować o technologiach nie jest łatwo, szczególnie w czasach, gdy mówią o nich wszyscy. Jak zatem skutecznie przyciągać uwagę odbiorców i pozytywnie

Analiza sprzedaży – z jakich narzędzi warto korzystać?
Jeśli obserwujesz naszą działalność nieco dłużej to wiesz, że nie jestem narzędziowym gadżeciarzem. Wyznaję zasadę less is more. W monitorowaniu biznesu chodzi

Techniki sprzedaży B2B – 21 sposobów na lepszą sprzedaż
Umiejętność posługiwania się technikami sprzedaży B2B ma kluczowe znaczenie dla rozwoju firm na dzisiejszym konkurencyjnym rynku. Sprzedaż business-to-business (B2B) znacznie różni się

Jak rekrutować handlowców i uniknąć kosztów błędnej rekrutacji
Rekrutacja dobrych handlowców jest kluczowym elementem budowania skutecznego zespołu sprzedażowego, który napędza rozwój firmy. Jednak znalezienie i przyciągnięcie najlepszych talentów w sprzedaży
Newsletter
Jeśli tematy, o których piszemy, są dla Ciebie interesujące, dołącz do naszej listy mailingowej.
