Blog

Jak zarządzać sprzedażą poprzez kluczowe aktywności?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, na jakie elementy procesu sprzedaży masz realny wpływ? Niektóre rzeczy są od ciebie zupełnie niezależne. Warto zatem skupić

Jak w 7 lat zostać fachowcem od sprzedaży?
Czy istnieje ktoś taki jak „urodzony sprzedawca”? Być może, ale talent w tym przypadku nie ma zbyt dużego znaczenia. Fachu można się

Rozpoznawanie potrzeb klienta, czyli DLACZEGO warto pytać
Gdy skończyła się moja umowa z operatorem komórkowym, nie zawierałem nowej. Korzystałem z umowy bezterminowej. Tak się złożyło, że każdy telefon od

Czy jadą z tobą właściwi ludzie?
Gdy pracowałem w korporacji z branży ubezpieczeniowej, natknąłem się na książkę pt. „Od dobrego do wielkiego” autorstwa Jima Collinsa. Nie przesadzę, stwierdzając,

Jak przygotować się do zatrudnienia pracownika?
Rekrutacja to nieodłączne zadanie managera. Przekonałam się o tym wiele lat temu, kiedy po raz pierwszy musiałam zbudować swój zespół. Początki nie

Jak zarządzać firmą i mieć czas na wszystko?
Jako właściciel i współwłaściciel czterech firm moim celem jest zarządzać w taki sposób, aby mieć czas na wszystko. Już w czasie studiów
Newsletter
Jeśli tematy, o których piszemy, są dla Ciebie interesujące, dołącz do naszej listy mailingowej.
