Akademia Sprzedaży 4×4: Zapisz się!
Ruszyły zapisy na pierwszą edycję Akademii Sprzedaży 4×4, wyjątkowego programu skierowanego do właścicieli firm produkcyjnych oraz szefów sprzedaży (dyrektorów, kierowników i liderów
Ruszyły zapisy na pierwszą edycję Akademii Sprzedaży 4×4, wyjątkowego programu skierowanego do właścicieli firm produkcyjnych oraz szefów sprzedaży (dyrektorów, kierowników i liderów
Praca w sprzedaży nierzadko kojarzy się z wielozadaniowością. Badania pokazują, że multitasking nie sprzyja efektywnemu zarządzaniu własną energią. Dlatego zamiast zastanawiać się,
Wiele osób utożsamia call center jedynie z rutynową pracą „na słuchawce”, zlecaną często studentom. Jednak call center ma potencjał stania się strategicznym
Skuteczne zarządzanie sprzedażą ma kluczowe znaczenie dla sukcesu każdej organizacji B2B. Jednak nawet doświadczeni menedżerowie sprzedaży mogą popełniać błędy, które utrudniają wydajność
Doradztwo w zakresie sprzedaży B2B stało się nieocenionym – i coraz bardziej dostępnym! – zasobem dla firm, które chcą zoptymalizować swoje wyniki
Jak myślisz, czy łatwiej jest sprzedać coś klientowi, który już coś od ciebie kupił, czy znaleźć nowego? W jaki sposób wykorzystać potencjał
Komunikacja w zespołach sprzedażowych jest kluczowa dla skutecznego osiągania celów i budowania relacji z klientami. Z mojego doświadczenia wynika, że komunikacja w sprzedaży
To co jest mierzalne, da się też kontrolować. W biznesie, zwłaszcza w sprzedaży, trzeba cały czas trzymać rękę na pulsie – sprawdzać
W celu osiągnięcia przewagi w konkurencyjnym świecie biznesu, kluczowym jest umiejętny dobór bazy twoich klientów. Jednym z najważniejszych obszarów w tym zakresie
Jeśli obserwujesz naszą działalność nieco dłużej to wiesz, że nie jestem narzędziowym gadżeciarzem. Wyznaję zasadę less is more. W monitorowaniu biznesu chodzi
Newsletter
Jeśli tematy, o których piszemy, są dla Ciebie interesujące, dołącz do naszej listy mailingowej.