Warsztaty

Od kilkunastu lat prowadzimy działania rozwojowe dla sił sprzedaży. Prowadzimy warsztaty dla wielu branż i dla kilku rodzajów sprzedaży. Głównie do B2B i B2B2C (sprzedaż poprzez pośredników, dystrybutorów i resellerów). Pracujemy zarówno z polskimi klientami, jak i zagranicznymi korporacjami. Szczególnie jest nam bliska praca z firmami produkcyjnymi, rodzinnymi i technologicznymi.

Wyzwania zespołów sprzedaży

Dobrze znamy się na tym, jak doskonalić siły sprzedaży. Tak samo dobrze znamy najczęstsze wyzwania zespołów sprzedaży, takie jak:
To tylko wybrane wyzwania. Uwierz, że jest ich więcej. Bardzo chętnie usiądziemy do rozmowy z Tobą i zweryfikujemy, gdzie u Ciebie leży problem, gdzie Twój zespół nieświadomie marnuje potencjał. Pomożemy.
Jak wygląda proces pracy z klientami?
DIAGNOSTYKA
Wyłaniamy jedną czynność w procesie sprzedaży, którą chcemy doskonalić lub jedno zdarzenie (np. spotkanie sprzedażowe). Podczas diagnostyki bardzo lubimy jeździć w teren lub być przy prowadzonych rozmowach telefonicznych/video.
PROJEKTOWANIE DEDYKOWANYCH WARSZTATÓW
W zaciszu biura opracowujemy projekt sesji warsztatowych. Przedstawiamy je Tobie.
PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW
Prowadzimy warsztaty w oparciu o plan. Pracujemy na dużym konkrecie. W 100% w spięciu ze specyfiką Twojego biznesu.
WDROŻENIE
Każdą sesję warsztatową kończy sesja wdrożeniowa. Pracujemy nad wdrożeniem nabytych umiejętności zarówno z zespołem (w terenie) jak i z zarządzającymi. Bawimy się poważnie. Bardzo poważnie.
PODSUMOWANIE
Na koniec spotykamy się z klientem. Podsumowujemy warsztaty. Informujemy co zrobiliśmy podczas warsztatów. Co zostało zrobione podczas wdrożenia. Rekomendujemy dalsze działania.

Dlaczego warto działać z nami?

Nasz zespół zasilają osoby z dużym doświadczeniem sprzedażowym i zarządczym. Wiemy, że tak mówią wszyscy, ale my mówimy bardzo poważnie!
Ile to już razy Twój zespół miał warsztat ze sprzedaży? Ile razy dostawaliście kilkanaście narzędzi i technik, którymi posługiwaliście się 60 minut? My wiemy, że takie podejście się nie sprawdza. Bierzemy na warsztat zdecydowanie mniej, pracując intensywniej. Pracujemy do uzyskania pewności, że narzędzia weszły w krew, nawyk.

Przed startem warsztatów weryfikujemy, który z kroków w procesie sprzedaży ma kluczowy wpływ na rezultat. Dopiero potem projektujemy działania warsztatowe. Nie uczymy tym samym bramkarza strzelać rzutów karnych. Unikamy głosów z sali „ale to nie dla mnie”.

Każdy warsztat to zadanie wdrożeniowe, które mają wykonać sprzedawcy. Każdy warsztat to praca z managerem nad pilnowaniem wdrożenia w zespole. Lubimy mieć poczucie sensu naszej roboty i realnego wpływu na wyniki zespołów, z którymi pracujemy.

Jeżeli widzimy, że działania nie przyniosą efektu, nie podchodzimy do realizacji. Jesteśmy w takim momencie zawodowym, w którym chcemy robić z klientami wartościowe rzeczy. Na inne nie mamy i nie chcemy mieć czasu.

Na pokładzie naszego zespołu jedna z topowych metodyk sprzedaży na świecie – Sandler Selling System. Jesteśmy franczyzobiorcą metodyki Sandlera w Polsce. Dysponujemy piekielnie skutecznymi narzędziami zwiększającymi efektywność sprzedaży i przywracającymi godność w pracy sprzedawców.

Rekomendacje

Liczne rekomendacje właścicieli firm, dyrektorów sprzedaży i marketingu potwierdzają naszą skuteczność.

Przeczytaj wybrane rekomendacje, które otrzymaliśmy.

Sprawdź, jak możemy Cię wesprzeć

Zaufali nam

Gotowy na kolejny krok? Porozmawiajmy!