Sandler Selling Camp

Weź udział w XII edycji prawdopodobnie najskuteczniejszego procesu warsztatowego w prawdopodobnie najskuteczniejszej metodyce sprzedaży na świecie z zakresu profesjonalnej sprzedaży. Dołącz, zmień swoje nawyki sprzedażowe i zacznij sprzedawać skutecznie. 

Sandler Selling Camp to seria czterech dwudniowych spotkań, których celem jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych. Między sesjami są kilkutygodniowe przerwy, w czasie których uczestnicy wykonują zadania wdrożeniowe pod okiem trenerów prowadzących. Ich realizacja wzmacnia nabyte umiejętności i umożliwia transfer wiedzy do codziennych praktyk.  

XII edycja Sandler Selling Camp startuje już w marcu 2023!

Wypełnij formularz, aby zgłosić chęć udziału w Sandler Selling Camp

Kto skorzysta z udziału w programie

Osoby, które sprzedają na rynku B2B i B2B2C (sprzedaż przez resellerów, pośredników, dystrybutorów) i które chcą doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe.

Osoby, które często w pojedynkę muszą sprzedawać swoje produkty lub usługi. Którzy mają wartościowy produkt lub usługę i nie wiedzą jak skutecznie komunikować to rynkowi.

Osoby, które chcą dawać wartość swoim handlowcom, wpierając ich działania sprzedażowe. Którzy chcą stworzyć warunki dla zespołu sprzedaży, w efekcie
których zespół dowiezie rezultat w sprzedaży.

0
uczestników

Stawiamy na praktyczne ćwiczenia w kameralnym gronie. Dlatego limitujemy liczbę dostępnych miejsc.

0
ekspertów

Warsztaty prowadzą doświadczeni praktycy i eksperci w swoich dziedzinach. Serwujemy wiedzę z pierwszej ręki.

0
zjazdy

start już w marcu 2023!

Jeśli jako handlowiec ...

Albo jako manager i szef sprzedaży ...

A może jako właściciel firmy ...

Jeśli cokolwiek brzmi znajomo i Twoje spotkania lub spotkania Twoich ludzi wyglądają tak…

Może warto zakasać rękawy i coś zrobić? Dla siebie lub swoich ludzi?

Co zyskasz, biorąc udział w Sandler Selling Camp

Harmonogram programu

22-23.03.2023

  1. Wprowadzenie do metodyki Sandler Selling System.
  2. Kluczowe zasady w sprzedaży.
  3. Jak budować partnerskie relacje z klientem od pierwszego kontaktu?
  4. Jak unikać „tańca sprzedaży”?
  5. Narzędzia do budowania szczerej i WPROST relacji.
  6. Jak przestrzeń do powiedzenia „nie” buduje wizerunek doradcy premium?

W ciągu pierwszych dwóch dni otrzymasz 6 narzędzi do budowania partnerskiej relacji. Zdobędziesz również wiedzę o trendach w sprzedaży i kluczowych zasadach sprzedaży, które będą do wykorzystania na całym odcinku procesu pracy z klientem – od pozyskiwania zainteresowania klienta (prospecting) przez prowadzenie procesu pozyskania klienta po pracę na obecnych klientach (account management/farming).

19-20.04.2023

  1. Określenie grupy docelowej wraz z segmentacją klientów.
  2. Przygotowanie kryteriów kwalifikacji i dyskwalifikacji klienta.
  3. Przygotowanie uproszczonego opisu person zakupowych i ich roli w podejmowaniu decyzji.
  4. Stworzenie propozycji wartości do zdefiniowanej grupy docelowej i person zakupowych.
  5. Wyłonienie bóli person zakupowych.
  6. Przygotowanie pytań pod bóle i propozycję wartości (lejek bólu).
  7. Przygotowanie procesu pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach.
  8. Wyłonienie kluczowych zdarzeń w procesie pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach.

Podczas zjazdu nauczysz się określać grupę docelową, opisywać persony zakupowe, wyzwania (bóle) person zakupowych oraz definiować propozycję wartości dopasowaną do person zakupowych. Będziesz mieć również gotowe procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach.

  1.  
  2.  

ZJAZD III

17-18.05.2023

PROSPECTING

  1. Cold approach. Jak wykonywać zimne telefony?
  2. Cold approach. Jak wysyłać wiadomości prospectingowe i jak układać je w sekwencje?
  3. Działania na LinkedIN. Jak wykorzystać LinkedIN do działań prospectingowych?
  4. Praca na poleceniach i rekomendacjach. Zapomniane źródło pozyskiwania biznesu.
  5. Narzędzia wspierające i automatyzujące prospecting.
 

PROCES SPRZEDAŻY

  1. Sztuka prezentacji. Jak prezentować, aby porwać publikę? Zadbaj o merytorykę. Wykorzystanie value proposition i bóli do person.
  2. Sztuka prezentacji. Jak prezentować, aby porwać publikę? Zadbaj o show. Kluczowe zasady
    prezentacji.
  3. Tworzenie własnej prezentacji.
  4. Zarządzanie „debiutami”. Sztuka kontraktowania.
  5. Schemat spotkania sprzedażowego „najpierw pytaj, potem prezentuj”
  6. Symulacje rozmów z wykorzystaniem pierwszego scenariusza spotkania sprzedażowego.

PROSPECTING
Nabędziesz wiedzę i przećwiczysz narzędzia do samodzielnych działań prospectingowych wykorzystujących poznane przed trzecim zjazdem narzędzia, takie jak przygotowanie propozycji wartości oraz bóli do zdefiniowanych person zakupowych.

 
PROCES SPRZEDAŻY

Dowiesz się, jak poprowadzić spotkanie w scenariuszu „najpierw pytaj, potem prezentuj”. Szczególnie przydatnym w sprzedaży inbound (obsługa zapytań przychodzących). Zdobędziesz również wiedzę, jak prezentować, aby porwać publikę.

ZJAZD IV

14-15.06.2023

PROCES SPRZEDAŻY

  1. Schemat spotkania sprzedażowego „prezentuj i w trakcie zadawaj pytania”.
  2. Symulacje rozmów z wykorzystaniem drugiego scenariusza spotkania sprzedażowego.

 

KONTROLOWANIE PROCESU POZYSKANIA KLIENTA

  1. Domykanie spotkania. Podsumowanie rozmowy.
  2. Pytanie o budżet i gotowość do kolejnego kroku.
  3. Zarządzanie kolejnymi krokami procesu zakupowego klienta i procesu sprzedaży.
  4. Sekwencja sprzedażowych follow-up. Jak to robić skutecznie?

 

ACCOUNT MANAGEMENT

  1. Segmentacja obecnych klientów.
  2. Jak pracować na obecnych klientach? Kluczowe czynności farmerskie.
  3. Mapa relacji obecnych klientów. Jak skutecznie „rozpychać się” po organizacji?
  4. Planowanie działań pod dosprzedaż na obecnych klientach.

PROCES SPRZEDAŻY
Dowiesz się, jak poprowadzić spotkanie w scenariuszu „prezentuj i w trakcie zadawaj pytania”. Szczególnie przydatnym w sprzedaży outbound.

KONTROLOWANIE PROCESU POZYSKANIA KLIENTA
Zdobędziesz wiedzę, jak zamykać spotkanie, by zwiększyć prawdopodobieństwo wygrania procesu pozyskania klienta oraz jak zarządzić kolejnymi krokami w procesie pozyskania klienta.

ACCOUNT MANAGEMENT
Zdobędziesz wiedzę, jak pracować na obecnych klientach, by nie marnować potencjału oraz skutecznie ich rozwijać.

Prowadzący program

Arkadiusz Chludziński

Sales & Business Expert

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing. Realizuje projekty wdrożeniowe w duchu rezultatu oraz rozwojowe dedykowane siłom sprzedaży.

Agnieszka Zawadka

Marketing & Management Expert

Ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem i generowaniu szans sprzedaży. Dotychczas wspierała m.in. Leanpassion, Goldenline, Livespace, Webankieta, Callpage i wiele innych. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży. Dba o rozwój biznesu, wdraża działania marketingowe i koordynuje procesy rekrutacyjne.

Paweł Ciszak

Sales & Management Expert

Doświadczony w sprzedaży, zarządzaniu, rekrutacji i prowadzeniu firmy. Przeszedł drogę od sprzedawcy przez menedżera sprzedaży po dyrektora i szefa regionu. Odpowiadał za wielomilionowe budżety oraz zarządzanie zespołem kilkuset współpracowników. Wszystkie stanowiska menedżerskie obejmował jako najmłodszy menedżer w Grupie PZU. Aktualnie realizuje projekty wdrożeniowe, consultingowe oraz warsztatowe z zakresu sprzedaży i zarządzania.

Arkadiusz Dukała

Arkadiusz Dukała

Sales & Business Expert

Posiada ponad 12 lat doświadczenia w prowadzeniu warsztatów i szkoleń dla kadry menedżerskiej i specjalistów. Licencjonowany coach ICC. Przez wiele lat związany z PZU oraz Nationale-Nederlanden. Spędza na salach szkoleniowych około kilkaset godzin rocznie. Spaja wartości szkoleniowe z zarządczymi. Interdyscyplinarnie łączy podejście wiedzy z praktyką. Odpowiada za prowadzenie działań rozwojowych dla firm w formie warsztatowej i szkoleniowej.

Dlaczego Sandler Selling Camp

Mamy doświadczenie w przeprowadzeniu 10 edycji Sandler Selling Camp w ciągu jedynie 3 lat! Dzięki temu dopracowaliśmy program i dostosowaliśmy go do realiów biznesowych różnych branż!

Na sprzedaż patrzymy całościowo. Wspólnie z uczestnikami określamy grupę docelową, persony, propozycję wartości do person. Układamy procesy i dajemy narzędzia osadzone w ułożonych procesach. Unikamy tym samym głosów „to nie dla mnie”, „u mnie w branży jest inaczej”.

Podczas zajęć tworzymy przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami. Z doświadczenia wiemy, że to równie ważne, co wiedza i umiejętności nabyte od prowadzących.

Na sali praktycy sprzedaży. Z dużym doświadczeniem biznesowym i trenerskim. Prowadzący „zjedli zęby” na warsztatach i rozwoju ludzi. Nieraz z bardzo wymagającymi uczestnikami. Takich lubią najbardziej!

Limitujemy liczbę uczestników do 16. Każdy dodatkowy uczestnik ponad 16 sprawia, że zajęcia są bardziej wykładowe i seminaryjne z mniejszą możliwością praktycznego przećwiczenia narzędzi. Biznesowo strzelamy sobie w kolano, ale nie o biznes tutaj chodzi!

Pracujemy w jednej z najskuteczniejszych metodyk sprzedaży na świecie Sandler Selling System.

Otrzymasz dostęp do aplikacji mobilnej, która będzie Ciebie motywować do codziennych wysiłków i przypominać o narzędziach, które poznasz podczas zjazdów.

Każdy z uczestników otrzyma uznany na świecie certyfikat topowej metodyki sprzedaży na świecie – Sandler Selling System.

Każdorazowo spotkamy się w absolutnie klimatycznym miejscu wspierającemu złapanie sprzedażowej refleksji! Tym razem wybór padł na Oczyszczalnię Miejsce.

Za co nas doceniają

Praktyczne informacje

start XII edycji Sandler Selling Camp

łącznie 8 dni warsztatów

praca w kameralnej atmosferze

cena obowiązuje do 31.01.2023

wyższa cena obowiązuje od 1.02.2023 do 21.03.2023

Często zadawane pytania

Tak, możesz dokonać płatności w maksymalnie 4 ratach.

Oczywiście! Podczas procesu składania zamówienia, podaj swoje dane do wystawienia faktury, a my odeślemy Ci dokumenty.

Tak, w grupie siła. Często nasi uczestnicy to duety. Pamiętaj, że organizujemy też warsztaty zamknięte – możesz zapytać nas o ofertę tylko dla zespołu z Twojej firmy.

Po zakończeniu SSC otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia. 

XI edycja Sandler Selling Camp będzie w Oczyszczalnia Miejsce koło Teresina pod Warszawą.

Nie. Kiedy wypełnisz formularz zgłoszeniowy, zarezerwujemy dla Ciebie miejsce. Następnie nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, żeby zweryfikować, czy SSC to dobre rozwiązanie dla Ciebie. Pamiętaj, liczba miejsc jest ograniczona, dlatego obowiązuje kolejność zgłoszeń. 

Do końca promocji pozostało:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Tak wyglądały poprzednie edycje...

Zaufali nam