Sandler Selling Camp
Weź udział w XI edycji prawdopodobnie najskuteczniejszego procesu warsztatowego w prawdopodobnie najskuteczniejszej metodyce sprzedaży na świecie z zakresu profesjonalnej sprzedaży. Dołącz, zmień swoje nawyki sprzedażowe i zacznij sprzedawać skutecznie.
Sandler Selling Camp to seria czterech dwudniowych spotkań, których celem jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych. Między sesjami są kilkutygodniowe przerwy, w czasie których uczestnicy wykonują zadania wdrożeniowe pod okiem trenerów prowadzących. Ich realizacja wzmacnia nabyte umiejętności i umożliwia transfer wiedzy do codziennych praktyk.
XI edycja Sandler Selling Camp startuje już 26 września 2022!

Wypełnij formularz, aby zgłosić chęć udziału w Sandler Selling Camp
Kto skorzysta z udziału w programie
- Osoby na stanowiskach handlowych
Osoby, które sprzedają na rynku B2B i B2B2C (sprzedaż przez resellerów, pośredników, dystrybutorów) i które chcą doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe.
- Właściciele biznesów
Osoby, które często w pojedynkę muszą sprzedawać swoje produkty lub usługi. Którzy mają wartościowy produkt lub usługę i nie wiedzą jak skutecznie komunikować to rynkowi.
- Managerowie i szefowie sprzedaży
Osoby, które chcą dawać wartość swoim handlowcom, wpierając ich działania sprzedażowe. Którzy chcą stworzyć warunki dla zespołu sprzedaży, w efekcie
których zespół dowiezie rezultat w sprzedaży.
Stawiamy na praktyczne ćwiczenia w kameralnym gronie. Dlatego limitujemy liczbę dostępnych miejsc.
Warsztaty prowadzą doświadczeni praktycy i eksperci w swoich dziedzinach. Serwujemy wiedzę z pierwszej ręki.
26-27 września 2022
17-18 października 2022
14-15 listopada 2022
11-12 grudnia 2022
Jeśli jako handlowiec ...
- Nie wiesz, jak skutecznie doprowadzić do spotkania sprzedażowego. Potencjalnych klientów szukasz wszędzie, każdym sposobem. Wierzysz w swój produkt lub swoją usługę, lecz tej wiary nie odwzajemniają klienci. Którzy przecież już wszystko mają, nie są zainteresowani tym co masz albo proszą o kontakt później. Ci nieco bardziej asertywni mówią „spadaj” lub ostentacyjnie ignorują Twoje wiadomości.
- Masz poczucie, że bijesz głową w mur. Musisz wrzucić bardzo dużo potencjalnych tematów, żeby wygrać choć jeden. Proces pozyskania rozpoczyna się relatywnie dobrze. Jest dość duże zainteresowanie klienta, ale ze zbiegiem czasu maleje, by na końcu zgasło. A zapowiadało się tak dobrze!
- Szukasz sposobu na to, by wychować klienta w prawdzie. Przecież masz duży przebieg w sprzedaży i doskonale wiesz, że jeśli podczas pierwszej rozmowy telefonicznej słyszysz: „proszę wysłać ofertę na maila”, to wiesz, że oznacza to nie jestem zainteresowany. Masz poczucie, że klienci kogo jak kogo, ale sprzedawców mogą okłamywać lub mijać się z prawdą i nie wiesz, jak na tego typu zachowania reagować.
Albo jako manager i szef sprzedaży ...
- Borykasz się z głosami swoich ludzi „klient przesunął decyzję o miesiąc, nie dowiozę kwartału”. Realizacja targetów przez Twoich ludzi jest tak pewna jak słońce nad polskim morzem w lato.
- Słyszysz często narzekania swojego zespołu na klientów. „Nikt nie chce ze mną rozmawiać”, „Wykonałem 20 telefonów, zero chęci na spotkanie”, „Klienci pytają, dlaczego mają wejść z nami we współpracę, mówię im i rzucają słuchawką”.
- Jesteś zmęczony tym, że klienci rozgrywają Twoich ludzi. Na każdym etapie procesu pozyskania klienta i w ramach pracy z obecnymi klientami. Codziennością są głosy typu „daj, Pan, rabat”, „co więcej będę miał ze współpracy z Wami, konkurencja daje polary”! Twoi ludzie zamiast bycia ambasadorem firmy, w której pracują, stają się ambasadorami klientów.
A może jako właściciel firmy ...
- Jesteś zirytowany tym, że masz wiedzę i doświadczenia z zastosowania Twojego produktu lub usługi. Masz świetne case study, referencje. Co z tego, skoro trudno jest Ci tą wiedzą się dzielić, ze światem. Bo generujesz mało nowych szans sprzedaży. Zdecydowanie za mało.
- Opierasz swój biznes o kilku kluczowych klientów. Zaczynasz mieć świadomość, co się stanie, gdy jeden lub dwóch odejdzie do konkurencji. Brak alternatywy w postaci innych klientów może spowodować ogromne problemy.
- Nie masz wiedzy, jak sprzedawać. Bo sprzedaży nikt nie uczy. W związku z tym nie masz pojęcia jak zabrać się za działania sprzedażowe. Jeśli pojęcie masz - często na konsekwentne i cykliczne działania brakuje czasu. Bo prócz sprzedaży na Twojej głowie operacje w firmie, finanse, marketing i dostarczanie usług.
Jeśli cokolwiek brzmi znajomo i Twoje spotkania lub spotkania Twoich ludzi wyglądają tak…
Może warto zakasać rękawy i coś zrobić? Dla siebie lub swoich ludzi?
Co zyskasz, biorąc udział w Sandler Selling Camp
- Nauczysz się prowadzić spotkanie sprzedażowe w prawdopodobnie najskuteczniejszej metodyce sprzedaży na świecie.
- Dowiesz się, jak skutecznie doprowadzać do spotkań sprzedażowych.
- Poznasz piekielnie skuteczne narzędzia do budowania partnerskiej relacji.
- Dowiesz się, jak prezentować, aby porwać publikę lub klienta.
-
Dostaniesz narzędzia do przygotowania propozycji wartości, jakie niesie usługa lub produkt, którysprzedajesz.
- Nauczysz się kontrolować proces pozyskiwania klienta.
- Przygotujesz plan pracy na obecnych klientach.
- Nauczysz się, jak w prosty sposób analizować sprzedaż. By pracować mądrze, nie ciężko!

Harmonogram programu
- ZJAZD I
- TERMIN ZJAZDU
26-27 września 2022
- ZAKRES
- Wprowadzenie do metodyki Sandler Selling System.
- Kluczowe zasady w sprzedaży.
- Jak budować partnerskie relacje z klientem od pierwszego kontaktu?
- Jak unikać „tańca sprzedaży”?
- Narzędzia do budowania szczerej i WPROST relacji.
- Jak przestrzeń do powiedzenia „nie” buduje wizerunek doradcy premium?
W ciągu pierwszych dwóch dni otrzymasz 6 narzędzi do budowania partnerskiej relacji. Zdobędziesz również wiedzę o trendach w sprzedaży i kluczowych zasadach sprzedaży, które będą do wykorzystania na całym odcinku procesu pracy z klientem – od pozyskiwania zainteresowania klienta (prospecting) przez prowadzenie procesu pozyskania klienta po pracę na obecnych klientach (account management/farming).
- ZJAZD II
- TERMIN ZJAZDU
17-18 października 2022
- ZAKRES
- Określenie grupy docelowej wraz z segmentacją klientów.
- Przygotowanie kryteriów kwalifikacji i dyskwalifikacji klienta.
- Przygotowanie uproszczonego opisu person zakupowych i ich roli w podejmowaniu decyzji.
- Stworzenie propozycji wartości do zdefiniowanej grupy docelowej i person zakupowych.
- Wyłonienie bóli person zakupowych.
- Przygotowanie pytań pod bóle i propozycję wartości (lejek bólu).
- Przygotowanie procesu pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach.
- Wyłonienie kluczowych zdarzeń w procesie pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach.
Podczas zjazdu nauczysz się określać grupę docelową, opisywać persony zakupowe, wyzwania (bóle) person zakupowych oraz definiować propozycję wartości dopasowaną do person zakupowych. Będziesz mieć również gotowe procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach.
ZJAZD III
- TERMIN ZJAZDU
14-15 listopada 2022
- ZAKRES
PROSPECTING
- Cold approach. Jak wykonywać zimne telefony?
- Cold approach. Jak wysyłać wiadomości prospectingowe i jak układać je w sekwencje?
- Działania na LinkedIN. Jak wykorzystać LinkedIN do działań prospectingowych?
- Praca na poleceniach i rekomendacjach. Zapomniane źródło pozyskiwania biznesu.
- Narzędzia wspierające i automatyzujące prospecting.
PROCES SPRZEDAŻY
- Sztuka prezentacji. Jak prezentować, aby porwać publikę? Zadbaj o merytorykę. Wykorzystanie value proposition i bóli do person.
- Sztuka prezentacji. Jak prezentować, aby porwać publikę? Zadbaj o show. Kluczowe zasady
prezentacji. - Tworzenie własnej prezentacji.
- Zarządzanie „debiutami”. Sztuka kontraktowania.
- Schemat spotkania sprzedażowego „najpierw pytaj, potem prezentuj”
- Symulacje rozmów z wykorzystaniem pierwszego scenariusza spotkania sprzedażowego.
Nabędziesz wiedzę i przećwiczysz narzędzia do samodzielnych działań prospectingowych wykorzystujących poznane przed trzecim zjazdem narzędzia, takie jak przygotowanie propozycji wartości oraz bóli do zdefiniowanych person zakupowych.
Dowiesz się, jak poprowadzić spotkanie w scenariuszu „najpierw pytaj, potem prezentuj”. Szczególnie przydatnym w sprzedaży inbound (obsługa zapytań przychodzących). Zdobędziesz również wiedzę, jak prezentować, aby porwać publikę.
ZJAZD IV
- TERMIN ZJAZDU
11-12 grudnia 2022
- ZAKRES
PROCES SPRZEDAŻY
- Schemat spotkania sprzedażowego „prezentuj i w trakcie zadawaj pytania”.
- Symulacje rozmów z wykorzystaniem drugiego scenariusza spotkania sprzedażowego.
KONTROLOWANIE PROCESU POZYSKANIA KLIENTA
- Domykanie spotkania. Podsumowanie rozmowy.
- Pytanie o budżet i gotowość do kolejnego kroku.
- Zarządzanie kolejnymi krokami procesu zakupowego klienta i procesu sprzedaży.
- Sekwencja sprzedażowych follow-up. Jak to robić skutecznie?
ACCOUNT MANAGEMENT
- Segmentacja obecnych klientów.
- Jak pracować na obecnych klientach? Kluczowe czynności farmerskie.
- Mapa relacji obecnych klientów. Jak skutecznie „rozpychać się” po organizacji?
- Planowanie działań pod dosprzedaż na obecnych klientach.
PROCES SPRZEDAŻY
Dowiesz się, jak poprowadzić spotkanie w scenariuszu „prezentuj i w trakcie zadawaj pytania”. Szczególnie przydatnym w sprzedaży outbound.
KONTROLOWANIE PROCESU POZYSKANIA KLIENTA
Zdobędziesz wiedzę, jak zamykać spotkanie, by zwiększyć prawdopodobieństwo wygrania procesu pozyskania klienta oraz jak zarządzić kolejnymi krokami w procesie pozyskania klienta.
ACCOUNT MANAGEMENT
Zdobędziesz wiedzę, jak pracować na obecnych klientach, by nie marnować potencjału oraz skutecznie ich rozwijać.
Prowadzący program

Arkadiusz Chludziński
Sales & Business Expert
Arkadiusz posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

Agnieszka Zawadka
Marketing & Management Expert
Ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży. Entuzjastka dzielenia się wiedzą oraz nowych technologii i metodyk wspierających ludzi, pracę, biznes.

Paweł Ciszak
Sales & Management Expert
Doświadczony w sprzedaży, zarządzaniu, rekrutacji i prowadzeniu firmy. Przeszedł drogę od sprzedawcy przez menedżera sprzedaży po dyrektora i szefa regionu. Szkolił się m.in. z amerykańskimi komandosami, trenerami Mistrzów Świata, himalaistami, medalistami olimpijskimi, czy wielokrotnymi Mistrzami Polski w różnych dyscyplinach sportowych.
Dlaczego Sandler Selling Camp
- Sprawdzony program
Mamy doświadczenie w przeprowadzeniu 10 edycji Sandler Selling Camp w ciągu jedynie 3 lat! Dzięki temu dopracowaliśmy program i dostosowaliśmy go do realiów biznesowych różnych branż!
- Dopasowane narzędzia
Na sprzedaż patrzymy całościowo. Wspólnie z uczestnikami określamy grupę docelową, persony, propozycję wartości do person. Układamy procesy i dajemy narzędzia osadzone w ułożonych procesach. Unikamy tym samym głosów „to nie dla mnie”, „u mnie w branży jest inaczej”.
- Wymiana doświadczeń
Podczas zajęć tworzymy przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami. Z doświadczenia wiemy, że to równie ważne, co wiedza i umiejętności nabyte od prowadzących.
- Zajęcia z praktykami
Na sali praktycy sprzedaży. Z dużym doświadczeniem biznesowym i trenerskim. Prowadzący „zjedli zęby” na warsztatach i rozwoju ludzi. Nieraz z bardzo wymagającymi uczestnikami. Takich lubią najbardziej!
- Limitowany dostęp
Limitujemy liczbę uczestników do 16. Każdy dodatkowy uczestnik ponad 16 sprawia, że zajęcia są bardziej wykładowe i seminaryjne z mniejszą możliwością praktycznego przećwiczenia narzędzi. Biznesowo strzelamy sobie w kolano, ale nie o biznes tutaj chodzi!
- Sprawdzona metodyka
Pracujemy w jednej z najskuteczniejszych metodyk sprzedaży na świecie Sandler Selling System.
- Wirtualny trener
Otrzymasz dostęp do aplikacji mobilnej, która będzie Ciebie motywować do codziennych wysiłków i przypominać o narzędziach, które poznasz podczas zjazdów.
- Certyfikacja
Każdy z uczestników otrzyma uznany na świecie certyfikat topowej metodyki sprzedaży na świecie – Sandler Selling System.
- Klimatyczne miejsce
Każdorazowo spotkamy się w absolutnie klimatycznym miejscu wspierającemu złapanie sprzedażowej refleksji! Tym razem wybór padł na Oczyszczalnię Miejsce.
Za co nas doceniają
Sprzedażowo przeorany, rzuca przykładami na lewo i prawo. Ogromne doświadczenie. Jeden z najlepszych nauczycieli sprzedaży w Polsce. Chapeau bas!
Marcin Grela
Twórca Społeczności Sales Angels
Jeśli chcesz otrzymać narzędzia do budowania partnerstwa z klientami i działać mądrzej w sprzedaży - Sandler Selling Camp będzie dla Ciebie!
Kasia Michalak
Senior Business Development Manager, BeeTalents
Najbardziej innowacyjny program sprzedaży jakiego doświadczyłem wraz z zespołem GFI. Świetna robota i masa inspiracji od Arkadiusz Chludziński!
Tomasz Mordel
Head of Sales GFI
Praktyczne informacje
26 września 2022
start XI edycji Sandler Selling Camp
4 dwudniowe zjazdy
łącznie 8 dni warsztatów
16 uczestników
praca w kameralnej atmosferze
8 900 zł
cena netto / uczestnik
Często zadawane pytania
Tak, możesz dokonać płatności w maksymalnie 4 ratach.
Oczywiście! Podczas procesu składania zamówienia, podaj swoje dane do wystawienia faktury, a my odeślemy Ci dokumenty.
Tak, w grupie siła. Często nasi uczestnicy to duety. Pamiętaj, że organizujemy też warsztaty zamknięte – możesz zapytać nas o ofertę tylko dla zespołu z Twojej firmy.
Po zakończeniu SSC otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
XI edycja Sandler Selling Camp będzie w Oczyszczalnia Miejsce koło Teresina pod Warszawą.
Nie. Kiedy wypełnisz formularz zgłoszeniowy, zarezerwujemy dla Ciebie miejsce. Następnie nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, żeby zweryfikować, czy SSC to dobre rozwiązanie dla Ciebie. Pamiętaj, liczba miejsc jest ograniczona, dlatego obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Tak wyglądały poprzednie edycje...





Zaufali nam





