Warsztat Asertywnego Negocjatora
JAK NEGOCJOWAĆ Z „GRUBYMI RYBAMI”?
Czy w Twojej firmie specjaliści ds. operacji napotykają trudności w negocjowaniu korzystnych warunków współpracy, sprzedaży czy zakupów? Zamiast oczekiwanych oszczędności, zauważasz jedynie wzrost kosztów? A może czujesz, że nie masz kontroli nad procesem negocjacji?
Sprawdź nasze szkolenie. Pokażemy Ci, jak budować silną pozycję, zaufanie oraz trwałe relacje z kluczowymi kontrahentami poprzez skuteczny proces negocjacyjny. Nauczysz się przewidywać i minimalizować ryzyko związane z negocjacjami oraz optymalizować koszty.
Warsztat skierowany jest do specjalistów ds. operacji, a także do managerów sprzedaży i zakupów zaangażowanych w proces negocjacji.
Zamów Warsztat Asertywnego Negocjatora, a zyskasz narzędzia i techniki potrzebne do prowadzenia efektywnych negocjacji. Zyskasz pewność siebie, która pozwoli Ci osiągać lepsze rezultaty w codziennych wyzwaniach biznesowych.
Dołącz do grona profesjonalistów. Zacznij negocjować z sukcesem!
Szukasz szkolenia, które zwiększy efektowność negocjacji w Twojej firmie?
Wypełnij formularz. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby porozmawiać o szkoleniu dopasowanym do potrzeb Twojego zespołu.
Jeśli prowadzisz firmię i zależy Ci, aby uzyskać
- Wzrost jakości sprzedaży - kontrola procesu, radzenie sobie z obiekcjami.
- Wzrost efektywności sprzedaży - większa asertywność, obrona marży i zmniejszenie skłonności do ustępstw podczas negocjacji.
- Kreatywne budowanie wartości podczas negocjacji z klientami i kontrahentami.
- Wprowadzenie i utrwalenie nowych nawyków - zaprojektowanie spójnego procesu wdrożenia zmiany i zaangażowanie zespołu w jego realizację.
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
Przygotują skuteczną strategię negocjacyjną, która pozwoli im osiągać lepsze wyniki.
Nauczą się pozyskiwać kluczowe informacje i zachować kontrolę nad całym procesem negocjacyjnym.
Dowiedzą się, jak budować mocną pozycję podczas negocjacji i mądrze realizować ustępstwa, minimalizując straty.
Zdobędą większe kompetencje w zakresie zamykania sprzedaży oraz negocjowania warunków, co przełoży się na lepszy wyniki finansowe.
Będą pracować mądrze i skutecznie, nie ponosząc dodatkowych wysiłków, co zwiększy ich efektywność i satysfakcję w pracy.
Pracujemy w oparciu o:
Interaktywne warsztaty – ćwiczenia praktyczne i symulacje, które pozwolą uczestnikom na stosowanie nowych umiejętności w praktycznych scenariuszach.
Indywidualne lub grupowe sesje z trenerem. Mają na celu rozwiązanie konkretnych problemów negocjacyjnych uczestników.
Materiały szkoleniowe. Wykoszystujemy sprawdzone materiały dydaktyczne, w tym podręczniki, prezentacje i artykuły eksperckie.
Feedback i ocenę – oceniamy postępy uczestników. Prowadzimy indywidualne sesje feedbackowe, mające na celu dopasowanie metodyki szkolenia do potrzeb uczestników.
Kluczowe informacje
o szkoleniu
liczebność grupy: do 16 osób
czas trwania: 2 dni
cena za szkolenie: 5 tys. zł/dzień
Szkolenie prowadzi:
Wojciech Sambor
Sales & Management Expert
Doświadczony praktyk sprzedaży i negocjacji, trener i konsultant. Przez 15 lat rozwijał zespoły i struktury sprzedażowe, projektował procesy i modele negocjacyjne oraz nowatorskie szkolenia negocjacyjnych w biznesie.
Tematy poruszane na szkoleniu:
- Zrozumienie psychologii negocjacji – jakie czynniki wpływają na decyzje zakupowe „grubych ryb”.
- Analiza strategiczna negocjacji – studia przypadków: jak różne strategie negocjacyjne sprawdzają się w praktyce.
- Techniki perswazji i budowania relacji – jak rozwijać umiejętności perswazyjne oraz budować trwałe relacje biznesowe.
- Strategie negocjacyjne: best practices – techniki i strategie dostosowane do różnorodności sytuacji zakupowych.
- Symulacje i Role-Play: experience based learning, trening taktyk, oraz badanie nawyków i przekonań.
- Maksymalizacja potencjału i uzyskiwanie win-win – jak negocjować umowy by nie zostawiać pieniędzy na stole.
- Zarządzanie konfliktami i emocjami – jak radzić sobie z emocjami podczas negocjacji – zarówno własnymi, jak i drugiej strony. Jak unikać „autosabotażu” oraz przekształcać konflikty w okazje.
- Stosowane metody: interaktywne warsztaty i ćwiczenia, analizy przypadków, grupowe sesje z trenerem.
Dlaczego warto skorzystać z tego szkolenia
- Właściwa diagnoza
Przed startem szkoleń spotykamy się, aby omówić potrzeby Twojego zespołu sprzedaży. Weryfikujemy je. Często kwestionujemy. Zawsze w dobrej intencji. Dopiero potem projektujemy działania warsztatowe. Nie uczymy tym samym bramkarza strzelać rzutów karnych. Unikamy głosów z sali „ale to nie dla mnie”.
- Snajperska precyzja
Bierzemy na warsztat jeden wybrany i bardzo konkretny temat z zakresu sprzedaży. Skupiamy się na nim i go doskonalimy. Ćwiczymy, praktykujemy, warsztatujemy. Dokręcamy śrubkę aż do skutku. Bo wiemy, że sprzedaż to fach, w którym liczą się detale.
- Nastawienie na wynik
Od pierwszych chwil skupiamy się na tym, aby szkolenie dla zespołu sprzedaży B2B miało sens. Ustalamy cele. Weryfikujemy potrzebę szkoleniową. Projektujemy warsztat dopasowany do danej organizacji. Nasza praca nie kończy się wraz z końcem szkolenia. Wspieramy zespoły i asystujemy we wdrożeniu tego, co wypracowali podczas warsztatu.