Projektowanie procesu pozyskiwania klienta

Szkolenie dla firm B2B

Wciąż masz za mało klientów? Pozyskiwanie nowych klientów może stanowić wyzwanie. Poważny problem. Szczególnie, gdy konkurencja nie zwalnia!

A może… Proces podejmowania decyzji zakupowych Twoich klientów jest skomplikowany i długotrwały? Masz trudność z zrozumieniem potrzeb i oczekiwań swoich potencjalnych klientów? Brakuje Ci klarownej strategii pozyskiwania klientów?  

Zrozumienie i właściwe zarządzanie procesem pozyskiwania klienta może być kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu.

Dowiedz się, jak zwiększyć skuteczność pozyskiwania klientów. Jak zwiększyć sprzedaż. Jak rozwijać biznes.

Poznaj szkolenie z projektowania procesu pozyskania klienta, które przygotujemy dla Twojego zespołu.

Chcesz zbudować skuteczny proces pozyskiwania klienta?

Wypełnij formularz. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby porozmawiać o szkoleniu dopasowanym do potrzeb Twojego zespołu.

Do programu szczególnie zapraszamy

Kluczowe informacje
o szkoleniu

liczebność grupy: do 14 osób
czas trwania: 2 dni
cena za szkolenie: 5 tys. zł/dzień

Dzięki szkoleniu

Nauczysz się, jak budować proces pozyskiwania nowego klienta, co pozwoli lepiej zorganizować działania sprzedażowe i skupić się na kluczowych etapach procesu.

Pozyskasz umiejętność segmentacji i priorytetyzacji klientów, co pozwoli efektywniej wykorzystać zasoby i skupić się na najbardziej wartościowych klientach dla firmy. 

Dowiesz się, jak budować propozycję wartości, która zwiększy atrakcyjność oferty firmy i szanse na pozyskanie klientów. 

Poznasz złote zasad prowadzenia procesów pozyskania nowego klienta, co pozwoli lepiej kontrolować przebieg działań i minimalizować ryzyko niepowodzeń.

Lepiej zrozumiesz potrzeby klientów, dzięki Customer Journey i dostosujesz strategię pozyskiwania klientów do ich zachowań.

Jak pracujemy

Przed szkoleniem poznajemy Twoją branżę, wykonujemy krótki wywiad w celu poznania jej specyfiki.

Na początek szkolenia dajemy Ci wsad merytoryczny.

Podczas szkolenia podstawową metodą pracy jest praca warsztatowa. Pracujemy w parach, w podgrupach, z trenerem. Pracujemy na przykładach z Twojej branży.

Pomiędzy ćwiczeniami otrzymujesz kolejną porcję wiedzy.

Po każdym ćwiczeniu otrzymujesz informację zwrotną, która pomaga rozwinąć świadomość swoich własnych talentów i rezerw. 

Nasza praca nie kończy się wraz z końcem szkolenia. Jeśli chcesz, wesprzemy Twój zespół we wdrożeniu tego, co wypracowaliśmy.

Tematy poruszane na szkoleniu:

Consulting sprzedaży
  1. Kluczowe trendy we współczesnej sprzedaży B2B.

  2. Segmentacja i priorytetyzacja – jak wykorzystać je w procesie pozyskania klienta i dopasować do sytuacji Twojej firmy.

  3. Jak określić profil idealnego klienta (ICP) i wykorzystać go do budowy procesu pozyskania kllienta.

  4. Zasady kwalifikacji i dyskwalifikacji potencjalnych klientów.

  5. Definiowanie person i komitetów zakupowych w zależności od segmentu klienta.

  6. Budowanie dedykowanej propozycji wartości (do segmentu oraz do person zakupowych).

  7. Customer Journey, czyli jak kupują Twoi klienci.

  8. Budowa procesu pozyskania nowego klienta dla Twojej firmy (z wyłonieniem etapów i kluczowych czynności).

  9. Standaryzacja kluczowych czynności w procesie pozyskania klienta.

  10. Złote zasady prowadzenia procesów pozyskania nowego klienta, czyli jak kontrolować ich przebieg.

  11. Wypracowanie katalogu narzędzi i materiałów wspierających proces pozyskania klienta.

  12. Zestaw narzędzi nowoczesnego handlowca.

Dlaczego warto skorzystać z tego szkolenia

Przed startem szkoleń spotykamy się, aby omówić potrzeby Twojego zespołu sprzedaży. Weryfikujemy je. Często kwestionujemy. Zawsze w dobrej intencji. Dopiero potem projektujemy działania warsztatowe. Nie uczymy tym samym bramkarza strzelać rzutów karnych. Unikamy głosów z sali „ale to nie dla mnie”.

Bierzemy na warsztat jeden wybrany i bardzo konkretny temat z zakresu sprzedaży. Skupiamy się na nim i go doskonalimy. Ćwiczymy, praktykujemy, warsztatujemy. Dokręcamy śrubkę aż do skutku. Bo wiemy, że sprzedaż to fach, w którym liczą się detale. 

Od pierwszych chwil skupiamy się na tym, aby szkolenie dla zespołu sprzedaży B2B miało sens. Ustalamy cele. Weryfikujemy potrzebę szkoleniową. Projektujemy warsztat dopasowany do danej organizacji. Nasza praca nie kończy się wraz z końcem szkolenia. Wspieramy zespoły i asystujemy we wdrożeniu tego, co wypracowali podczas warsztatu. 

Zaufali nam

Stwórz skuteczny proces pozyskania klienta