Prezentacja oferty
Szkolenie dla firm B2B
– Jak zainteresować klienta produktem, który masz?
– Jak skutecznie przeprowadzić prezentację oferty?
– Jak wykorzystać przekaz video w prezentacji oferty?
– Jak wzbudzić u klienta chęć słuchania o tym, co masz ofercie?
– Jak inspirująco opowiadać o rozwiązaniu, które posiadasz?
Na te i podobne pytania szuka odpowiedzi wiele z osób, których praca związana jest ze sprzedażą towarów lub usług. Każdego dnia prezentujemy ofertę, prezentujemy produkt, siebie, firmę. Jak robić to skutecznie?
Prezentacja oferty to tak naprawdę dwa obszary – co mówić i jak mówić. Tylko współgranie tych płaszczyzn pozwala być skutecznym w prezentacji sprzedażowej i wyróżnić się na tle konkurencji. Ważne jest poznanie potrzeby klienta, a podczas samego spotkania umiejętne moderowanie dyskusji i wiele innych aspektów.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zamów szkolenie, które przygotujemy dla Twojego zespołu. Szkolenie z prezentacji oferty.
Chcesz, aby Twoi handlowcy efektywnie prezentowali ofertę podczas spotkań?
Wypełnij formularz. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby porozmawiać o szkoleniu dopasowanym do potrzeb Twojego zespołu.
Do programu szczególnie zapraszamy
- osoby, które na co dzień pracują jako handlowcy, prezentują rozwiązania lub produkty i być lepsi w prezentacji oferty
- sprzedawców/konsultantów, których celem jest sprzedaż przez telefon i łatwy sposób dowiedzieć się, jak to robić lepiej
- dyrektorów sprzedaży i menedżerów sprzedaży, którzy rozwijają własne zespoły handlowe
- pracowników sprzedaży, którzy na co dzień zajmują się przekonywaniem współpracowników, kontrahentów do podjęcia decyzji
- wszystkich, którym zależy na podniesieniu własnych kompetencji w skutecznej prezentacji sprzedażowej
- handlowców, którzy na różne sposoby chcą doskonalić swój fach i tworzyć prezentacje dopasowane do potrzeb klienta
Kluczowe informacje
o szkoleniu
liczebność grupy: do 12 osób
czas trwania: 2 dni
cena za szkolenie: 5 tys. zł/dzień
Dzięki szkoleniu
Dowiesz się, jak przygotować skuteczną prezentację sprzedażową skierowaną do odbiorcy, jak prezentować przygotowanie materiały dla klienta
Nabędziesz umiejętności przygotowania prezentacji, która wzmacnia argumenty sprzedażowe w logiczny i zrozumiały dla klienta sposób
Unikniesz prezentacji dla prezentacji – bez celu, bez efektu, bez sprzedaży. Prezentacja oferty powinna być dla klienta
Poznasz i przećwiczysz techniki wzbudzające zainteresowanie klienta w czasie prezentacji sprzedażowej – będziesz mógł sprawdzić, jakie techniki najbardziej pasują do Ciebie i Twojej sprzedaży
Nabędziesz umiejętność prezentowania oferty na podstawie propozycji wartości klienta, dzięki czemu zyskasz jego uwagę
Jak pracujemy
Przed szkoleniem „Prezentacja oferty” poznajemy Twoją branżę, Twoje procesy biznesowe. Wykonujemy krótki wywiad w celu poznania specyfiki Twojej branży. Poświęcamy czas, by dowiedzieć się o Twoje firmie jak najwięcej informacji.
Na początek szkolenia dajemy Ci wsad merytoryczny.
Podczas szkolenia podstawową metodą pracy jest praca warsztatowa. Pracujemy w parach, w podgrupach, z trenerem. Pracujemy na przykładach z Twojej branży.
Pomiędzy ćwiczeniami otrzymujesz kolejną porcję wiedzy.
Po każdym ćwiczeniu otrzymujesz informację zwrotną, która pomaga rozwinąć świadomość swoich własnych talentów i rezerw.
Nasza praca nie kończy się wraz z końcem szkolenia. Jeśli chcesz, wesprzemy Twój zespół we wdrożeniu tego, co wypracowaliśmy.
Dlaczego warto skorzystać z tego szkolenia
- Właściwa diagnoza
Przed startem szkoleń z prezentacji oferty spotykamy się, aby omówić potrzeby Twojego zespołu sprzedaży. Weryfikujemy je. Często kwestionujemy. Zawsze w dobrej intencji. Dopiero potem projektujemy działania.
- Snajperska precyzja
Bierzemy na warsztat jeden wybrany i bardzo konkretny temat z zakresu sprzedaży. W tym przypadku jest to prezentowanie oferty. Skupiamy się na nim i go doskonalimy. Ćwiczymy, praktykujemy, warsztatujemy. Dokręcamy śrubkę aż do skutku.
- Nastawienie na wynik
Od pierwszych chwil skupiamy się na tym, aby szkolenie dla zespołu sprzedaży B2B miało sens. Ustalamy cele szkolenia „Prezentacja oferty”. Weryfikujemy potrzebę szkoleniową. Projektujemy warsztat dopasowany do danej organizacji.