Szkolenia dla zespołów sprzedaży B2B

Oklepanym szkoleniom sprzedażowym mówimy stanowcze NIE. Zespoły sprzedaży, w których sprzedaż wygląda często jak dzieło przypadku, potrzebują snajperskich rozwiązań. Dlatego ofertę szkoleń zaprojektowaliśmy z myślą o firmach B2B, które chcą skończyć z chaosem w sprzedaży. Dzięki naszym warsztatom Twój zespół sprzedaży dowie się, jak doskonalić fach sprzedawcy i skutecznie zamieniać cele na wyniki.

Nie teoretyzujemy. Dzielimy się dobrymi praktykami i sprawdzonymi narzędziami. Wszystko przekazujemy w maksymalnie ćwiczeniowo-warsztatowej formie. Robimy dobrą robotę. I mamy na to dowody.

Chcesz się przekonać? Zamów szkolenie, które przygotujemy dla Twojego zespołu.

Porozmawiajmy

W czym pomagamy

Wierzymy, że sprzedaż to fach. Dlatego handlowcy wymagają ciągłego doskonalenia swoich umiejętności. Pomagamy budować partnerskie relacje z klientami, prowadzić procesy sprzedaży i mistrzowskie prezentacje dla klientów. Nasze szkolenia dla zespołów sprzedaży pomagają przećwiczyć i doskonalić kluczowe umiejętności. 

Czasy chaotycznych działań w sprzedaży się skończyły. Wierzymy, że kluczem do budowania i skalowania biznesu są uporządkowane procesy. Nasze szkolenia sprzedażowe dla zespołów handlowych pomagają zbudować procesy pozyskiwania i utrzymania klienta. Bierzemy na warsztat kluczowe zdarzenia w procesach i je doskonalimy.

Podczas szkoleń sprzedażowych pomagamy wypracować narzędzia, które wspierają zespoły w osiąganiu wyznaczonych celów, a managerów w zarządzaniu systemowym. Asystujemy we wdrożeniu działań i ich doskonaleniu. Od początku działamy z nastawieniem na wynik.

Rekomendowane tematy szkoleń

SZTUKA BUDOWANIA PARTNERSKICH RELACJI


Szkolenie, dzięki któremu Twój zespół sprzedaży dowie się, jak budować partnerskie relacje z klientami.

SZTUKA MISTRZOWSKIEJ PREZENTACJI


Szkolenie przeznaczone dla zespołów sprzedaży, które chcą nauczyć się robić sprzedażowe show na spotkaniach z klientem.

SALES EXCELLENCE ACADEMY


Program szkoleniowy stworzony dla zespołów sprzedaży, które chcą doskonalić swoje procesy.

ACCOUNT MANAGEMENT ACADEMY


Dzięki temu szkoleniu dla handlowców Twój zespół dowie się, jak rozwijać biznes w oparciu o bazę obecnych klientów.

SANDLER FOUNDATIONS PROGRAM


Szkolenie dla zespołów, które chcą poznać założenia i podstawy jednej z najskuteczniejszych metodyk sprzedaży.

SZUKASZ SPECJALNEGO SZKOLENIA?


To tylko przykładowe tematy szkoleń, które prowadzimy dla zespołów sprzedaży. Jeśli potrzebujesz propozycji warsztatów dopasowanych do potrzeb Twojego zespołu, koniecznie daj nam o tym znać.

Szczegóły szkoleń sprzedażowych

Agenda:

  1. Jak budować partnerską relację z klientem na całym odcinku procesu pozyskania klienta i na etapie po-sprzedażowym?
  2. Jak unikać “tańca sprzedaży” i nie przepalać czasu na procesy z góry skazane na porażkę?
  3. Pełna przestrzeń do powiedzenia “nie”. Jak bardzo pomaga w budowaniu wizerunku sprzedawcy „premium”?
  4. Hamulec w komunikacji, czyli jak piekielnie skutecznie odpowiadać na zastrzeżenia klientów?
  5. Budowa komunikatów wprost. W duchu partnerskiej relacji. 
  6. Jak skutecznie dbać o interesy firmy, jednocześnie dbając o interesy klienta.

Program Sztuka Budowania Partnerskich Relacji skierowane są do zespołów sprzedaży, które:

  1. Chcą doskonalić swoje umiejętności budowania partnerskich relacji ze swoimi klientami. 
  2. Mają poczucie, że są permanentie rozgywani przez klientów. Na każdym etapie pozyskania klienta i w pracy z obecnymi klientami. 
  3. Nie mają sposobu na skuteczne odpowiadanie na obiekcje i zastrzeżenia klientów. 
  4. Chcą budować relacje z klientami oparte na wzajemnym szacunku i partnerstwie i nie wiedzą, jak to zrobić. 
  5. Mają dość tańca sprzedaży z klientem. Chcą odrzucać sprzedażową grę i nauczyć się komunikować po partnersku. 

Dlaczego warto zamówić ten warsztat dla zespołu: 

  1. Zespół otrzyma praktyczne i sprawdzone narzędzia do budowania Partnerskich Relacji topowej metodyki sprzedaży Sandler Selling System, które przełożą się na realny wzrost sprzedaży lub oszczędzą czas Twojemu zespołowi. 
  2. Pokażemy, jak przy pomocy kilku narzędzi zadbać o dobrą relację z klientem w duchu poszanowania interesów każdej ze stron.
  3. Skupimy się również na tym „co mówić” i ,,jak słuchać”.  Wskażemy, jak dawać przestrzeń do powiedzenia NIE dla klienta i jak ta przestrzeń otwiera właściwą rozmowę. 
  4. Podczas pracy warsztatowej będziemy pracować na realnych case’ach Twojego zespołu. Przygotujemy narzędzia bezpośrednio pod Twoją firmę. Uczestnicy będą tworzyć przykłady pod swoje case’y. Będą gotowi następnego dnia, aby wykorzystywać je w praktyce. 
  5. Zaplanujemy zadania wdrożeniowe i pomożemy Ci je monitorować.

16 000 zł (netto)


Założenia:

  • Czas trwania: 2 dni.
  • Liczebność grupy: max 12 osób; optymalnie 8.
  • Szkolenie: stacjonarne (preferowane) lub online.

Cena zawiera:

  • Materiały warsztatowe i ich digitalizacja. 
  • Przygotowanie do warsztatów.
  • Sesję podsumowującą warsztaty. 
  • Certyfikaty ukończenia programu dla uczestników. 
Spotkanie firmowe – 321 GROW

Agenda:

  1. Inspiruj jak Pohm. Jak występować, aby porwać publikę?
  2. Merytoryczne mięso. Co powinna zawierać prezentacja, by przykuwała uwagę?
  3. Misja, wizja i halucynacja – czego nie powinni mówić Twoi sprzedawcy?
  4. Najczęstsze błędy w prezentacji, które sabotują prezentacje Twojego zespołu. 
  5. Mowa sprawcza, storytelling, akt tworzenia, zasada 2 sekund, kontrowersyjna teza. Skuteczne narzędzia w prezentacjach sprzedażowych. 
  6. Rola przygotowania do prezentacji. O czym powinien pamiętać Twój zespół?
  7. Sztuka prezentacji. Parszywa 10. 

Program Mistrzowska Prezentacja Sprzedażowa skierowane są do zespołów sprzedaży, które:

  1. Chcą doskonalić umiejętności prezentacyjne (online i offline), by te pozwalały im porywać odbiorców i skutecznie zamykać szanse sprzedaży. 
  2. Chcą, by ich prezentacje sprzedażowe przykuwały uwagę klientów zarówno w warstwie prezentacyjnego „show” jak i merytorycznego show. By z prezentacji lał się konkret a nie woda. 
  3. Szukają sposobów na maksymalne wykorzystywanie szans podczas spotkań sprzedażowych i cykliczne robienie prezentacyjnych nokautów. 
  4. Umiejętności Mistrzowskich Prezentacji chcą wykorzystać jako wyróżnik na rynku. Zarówno w obszarze pozyskania klientów, jak i pracy z obecnymi klientami. 
  5. Mają świadomość, że prócz pięknych slajdów przygotowanych przez marketing potrzebna jest wgniatająca w fotel merytoryka i sprzedażowe mięso. Nie wiedzą, jak mityczne mięso właściwie przygotować.

Dlaczego warto zamówić to szkolenie dla zespołu:

  1. Zespół dostanie praktyczne i sprawdzone narzędzia do mistrzowskiej prezentacji. Skupimy się na tym „jak mówić”, by porwać publikę.  
  2. Skupimy się również na tym „co mówić”. Wlejemy w wypowiedzi zespołu konkret (sprzedażowe mięso). Wszak, co mówimy, jest ważniejsze od tego, jak mówimy. 
  3. Podczas pracy warsztatowej będziemy pracować na realnych case’ach Twojego zespołu. Zespół przygotuje prezentacje pod konkretnych klientów. 
  4. Zaplanujemy zadania wdrożeniowe i pomożemy Ci je monitorować.
  5. Wypracowane narzędzia i prezentacje będą gotowcem do realnych prezentacji. Do wykorzystania już dzień po warsztatach.

18 000 zł (netto)


Założenia:

  • Czas trwania: 3 dni.
  • Liczebność grupy: max 12 osób; optymalnie 8.
  • Szkolenie: stacjonarne (preferowane) lub online.

 

Cena zawiera:

  • Materiały warsztatowe i ich digitalizacja. 
  • Przygotowanie do warsztatów.
  • Sesję podsumowującą warsztaty. 
  • Certyfikaty ukończenia programu dla uczestników. 

Agenda – program składa się z 6 modułów tematycznych:

  1. Partnerskie partnerskie relacje (2 dni)
  2. Propozycja wartości. Wejdź w buty Twojego klienta (1 dzień) 
  3. Sztuka prezentacji. Co mówić i jak mówić, by przekonać? (1 dzień) 
  4. Symulacje spotkań sprzedażowych (2 dni) 
  5. Prospecting (1 dzień) 
  6. Account Management (1 dzień)

Sales Excellence Academy kierujemy do zespołów sprzedaży, które:

  1. Szukają sposobów na zwiększenie konwersji w sprzedaży, bo dziś sprzedawcy muszą otworzyć wiele tematów, by domknąć chociaż jeden. 
  2. Chcą skutecznie zamykać przeciągające się procesy sprzedażowe i odzyskać kontrolę nad procesem pozyskania klienta. 
  3. Chcą otrzymać sprawdzone narzędzia na całym odcinku pracy z klientem (od prospectingu po pracę na obecnych klientach). Preferują pracę mądrą, nie ciężką. 
  4. Chcą ułożyć proces pracy z obecnymi klientami (Account Management). Mają poczucie, że wiele biznesu przecieka im przez palce.
  5. Szukają inspiracji, jak skutecznie generować nowe szanse sprzedaży. Stare metody się nie sprawdzają. Klienci są z góry nie zainteresowani. Z góry wiedzą, że niczego nie potrzebują. „Ale ja jeszcze nie powiedziałem z czym dzwonię!”, „Nie dziękuję, nie jestem zainteresowany”!

Dlaczego warto wziąć udział w programie? Twój zespół:

  1. Nauczy się prowadzić spotkanie sprzedażowe w prawdopodobnie najskuteczniejszej metodyce sprzedaży na świecie.
  2. Dowie się, jak skutecznie doprowadzać do spotkań sprzedażowych.
  3. Otrzyma piekielnie skuteczne narzędzia do budowania partnerskiej relacji.
  4. Dowie się, jak prezentować, aby porwać publikę lub klienta. Dowie się co mówić i jak mówić.
  5. Dostanie narzędzia do przygotowania propozycji wartości, jakie niesie usługa lub produkt, którą sprzedaje. Propozycję wartości “doklei” do persony zakupowej. 
  6. Nauczy się kontrolować proces pozyskiwania klienta.
  7. Przygotuje plan pracy na obecnych klientach.
  8. Nauczy się, jak w prosty sposób analizować sprzedaż. By pracować mądrze, nie ciężko!

64 000 zł (netto)


Założenia:

  • Czas trwania: 8 dni.
  • Liczebność grupy: max 14 osób; optymalnie 10.
  • Szkolenie: stacjonarne.

     

Cena zawiera:

  • Materiały warsztatowe i ich digitalizacja. 
  • Przygotowanie do warsztatów.
  • Sesję podsumowującą warsztaty. 
  • Certyfikaty ukończenia programu dla uczestników. 

Agenda:

  1. ABC Account Management. O roli Account Managera słów kilka. 
  2. Segmentacja klientów i ich priorytetyzacja. 
  3. Karta Klienta. Jak za pomocą prostego narzędzia gromadzić wiedzę o obecnych klientach?
  4. Budowa Account Planu i wyłonienie kluczowych czynności w Account Management. Co cyklicznie Twój zespół powinien robić, by utrzymać klienta i go rozwijać?
  5. Kluczowe Rozmowy w Account Management. Jak je prowadzić, by Twój zespół osiągał zamierzone cele?
  6. Forecast accuracy – jak skutecznie forecastować wynik sprzedaży na obecnych klientach? Jak egzekwować ustalenia z klientem?
  7. Jak stać się nr 1 wśród dostawców i jak utrzymać pozycję nr 1? Kluczowe narzędzia relacyjne w pracy z obecnymi klientami. 

Program Account Management Academy skierowany jest do zespołów sprzedaży, które:

  1. Mają poczucie, że nie wykorzystują potencjału w pracy z obecnymi klientami. Marnowany potencjał liczą w milionach. 
  2. Nie mają pomysłu jak ułożyć pracę z obecnymi klientami. Obecne zarządzanie klientami sprowadza się wyłącznie do działań obsługowych. 
  3. Szukają sposobu na skuteczne rozpychanie się po organizacji klientów, by wzmacniać swoją pozycję jako dostawcy.
  4. Zastanawiają się jak tworzyć szanse na dosprzedaż innych produktów, czy usług do obecnych klientów. 
  5. Chcą wdrożyć system Account Management, by zwiększyć sprzedaż na istniejących klientach. 

Dlaczego warto wziąć udział w warsztacie?

  1. Na warsztacie zespół otrzyma praktyczne i sprawdzone narzędzia do zbudowania strategii pracy z kluczowymi klientami Twojej firmy.
  2. Podczas pracy warsztatowej będziemy pracować na realnych case’ach Twojego zespołu. Narzędzia będziemy opierać o istniejących klientów Twojej firmy. Będziemy pracować na żywym organizmie. Zero teorii!
  3. Twój zespół zacznie w końcu planować działania w pracy z obecnymi klientami. Będzie wiedzieć, co konkretnie robić, by zwiększyć sprzedaż na obecnej bazie klientów. Wyrwie się w operacyjnej bieżączki. 
  4. Zaplanujemy zadania wdrożeniowe i pomożemy Ci je monitorować.
  5. Mamy “nogę” consultingową. Wesprzemy Cię w systemowym wdrożeniu Account Management. Możemy opracować system oceny, celów, KPIs oraz wynagrodzeń w oparciu o przygotowany model Account Management.

14 000 zł (netto)


Założenia:

  • Czas trwania: 2 dni.
  • Liczebność grupy: max 12 osób; optymalnie 8.
  • Szkolenie: stacjonarne (preferowane) lub online.

     

Cena zawiera:

  • Materiały warsztatowe i ich digitalizacja. 
  • Przygotowanie do warsztatów.
  • Sesję podsumowującą warsztaty. 
  • Certyfikaty ukończenia programu dla uczestników. 

Agenda:

  1. Trendy w sprzedaży. Co dziś właściwie sprzedaje? Podstawy metodyki sprzedaży Sandlera. 
  2. Jak budować partnerską relację z klientem na całym odcinku procesu pozyskania klienta?
  3.  Jak unikać „tańca sprzedaży” i nie przepalać czasu na procesy z góry skazane na porażkę?
  4. Jak skutecznie motywować klienta do zakupu? O bólu słów kilka. 
  5. Jak odważnie pytać o budżet i gotowość klienta do kolejengo kroku?
  6. Jak mapować proces podejmowania decyzji klienta i jak na niego wpływać?
  7. Sztuka bolesnej prezentacji. Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
  8. Jak kontrolować proces pozyskania klienta i jak skutecznie zamykać sprzedaż?

Szkolenie kierujemy do tych zespołów,  które:

  1. Szukają sposobów na zwiększenie konwersji w sprzedaży, bo dziś sprzedawcy muszą otworzyć wiele tematów, by domknąć chociaż jeden. 
  2. Chcą skutecznie zamykać przeciągające się procesy sprzedażowe i odzyskać kontrolę nad procesem pozyskania klienta. 
  3. Chcą otrzymać sprawdzone narzędzia do umiejętnego odpowiadania na zastrzeżenia klientów i budowania partnerskiej relacji z klientem. 
  4. Mają dość głosów od klientów: “proszę zadzwonić po Nowym Roku” lub “jestem wstępnie zainteresowany, przeanalizujemy wewnętrznie temat i wrócimy do Pana” czy też “nie dziękuję, nie jestem zainteresowany” albo: “mamy już dostawcę, dziękuję, do widzenia!”
  5. Szukają inspiracji jak skutecznie przekonywać klientów do kolejnego kroku w procesie pozyskania klienta. Dziś spotkania kończą z deklaracją klienta o kolejnym kroku, po spotkaniu kontakt gaśnie. Zapowiadało się tak dobrze!

Dlaczego warto wziąć udział w warsztacie?

  1. Dostarczymy Ci praktyczne i sprawdzone narzędzia topowiej metodyki sprzedaży na świecie, które przełożą się na wyższą konwersję w sprzedaży.
  2. Otrzymasz narzędzia do dwóch wygrywających scenariuszy spotkań sprzedażowych.
  3. Podczas pracy warsztatowej będziemy pracować na realnych case’ach Twojego zespołu. Prowadzący bardzo szybko wejdą w buty sprzedawców. 
  4. Dosotsujemy przykłady nie tylko pod Twoją branżę, ale też konkretnie pod Twoją firmę.
  5. Zaplanujemy zadania wdrożeniowe i pomożemy Ci je monitorować.

16 000 zł (netto)


Założenia:

  • Czas trwania: 2 dni.
  • Liczebność grupy: max 12 osób; optymalnie 8.
  • Szkolenie: stacjonarne (preferowane) lub online.

Cena zawiera:

  • Materiały warsztatowe i ich digitalizacja. 
  • Przygotowanie do warsztatów.
  • Sesję podsumowującą warsztaty. 
  • Certyfikaty ukończenia programu dla uczestników. 

Agenda:

  1. ABC Account Management. O roli Account Managera słów kilka. 
  2. Segmentacja klientów i ich priorytetyzacja. 
  3. Karta Klienta. Jak za pomocą prostego narzędzia gromadzić wiedzę o obecnych klientach?
  4. Budowa Account Planu i wyłonienie kluczowych czynności w Account Management. Co cyklicznie Twój zespół powinien robić, by utrzymać klienta i go rozwijać?
  5. Kluczowe Rozmowy w Account Management. Jak je prowadzić, by Twój zespół osiągał zamierzone cele?
  6. Forecast accuracy – jak skutecznie forecastować wynik sprzedaży na obecnych klientach? Jak egzekwować ustalenia z klientem?
  7. Jak stać się nr 1 wśród dostawców i jak utrzymać pozycję nr 1? Kluczowe narzędzia relacyjne w pracy z obecnymi klientami. 

Program Account Management Academy kierujemy do zespołów sprzedaży, które:

  1. Mają poczucie, że nie wykorzystują potencjału w pracy z obecnymi klientami. Marnowany potencjał liczą w milionach. 
  2. Nie mają pomysłu jak ułożyć pracę z obecnymi klientami. Obecne zarządzanie klientami sprowadza się wyłącznie do działań obsługowych. 
  3. Szukają sposobu na skuteczne rozpychanie się po organizacji klientów, by wzmacniać swoją pozycję jako dostawcy.
  4. Zastanawiają się jak tworzyć szanse na dosprzedaż innych produktów, czy usług do obecnych klientów. 
  5. Chcą wdrożyć system Account Management, by zwiększyć sprzedaż na istniejących klientach. 

Dlaczego warto wziąć udział w warsztacie?

  1. Na warsztacie zespół otrzyma praktyczne i sprawdzone narzędzia do zbudowania strategii pracy z kluczowymi klientami Twojej firmy.
  2. Podczas pracy warsztatowej będziemy pracować na realnych case’ach Twojego zespołu. Narzędzia będziemy opierać o istniejących klientów Twojej firmy. Będziemy pracować na żywym organizmie. Zero teorii!
  3. Twój zespół zacznie w końcu planować działania w pracy z obecnymi klientami. Będzie wiedzieć, co konkretnie robić, by zwiększyć sprzedaż na obecnej bazie klientów. Wyrwie się w operacyjnej bieżączki. 
  4. Zaplanujemy zadania wdrożeniowe i pomożemy Ci je monitorować.
  5. Mamy “nogę” consultingową. Wesprzemy Cię w systemowym wdrożeniu Account Management. Możemy opracować system oceny, celów, KPIs oraz wynagrodzeń w oparciu o przygotowany model Account Management.

14 000 zł (netto)


Założenia:

  • Czas trwania: 2 dni.
  • Liczebność grupy: max 12 osób; optymalnie 8.
  • Szkolenie: stacjonarne (preferowane) lub online.

     

Cena zawiera:

  • Materiały warsztatowe i ich digitalizacja. 
  • Przygotowanie do warsztatów.
  • Sesję podsumowującą warsztaty. 
  • Certyfikaty ukończenia programu dla uczestników. 

Potrzebujesz szkolenia ze sprzedaży skrojonego na miarę dla Twojego zespołu? Napisz do nas! Dopasujemy temat i zakres warsztatu do potrzeb Twojej organizacji.

Dlaczego warto skorzystać ze szkoleń

Przed startem szkoleń spotykamy się, aby omówić potrzeby Twojego zespołu sprzedaży. Weryfikujemy je. Często kwestionujemy. Zawsze w dobrej intencji. Dopiero potem projektujemy działania warsztatowe. Nie uczymy tym samym bramkarza strzelać rzutów karnych. Unikamy głosów z sali „ale to nie dla mnie”.

Bierzemy na warsztat jeden wybrany i bardzo konkretny temat z zakresu sprzedaży. Skupiamy się na nim i go doskonalimy. Ćwiczymy, praktykujemy, warsztatujemy. Dokręcamy śrubkę aż do skutku. Bo wiemy, że sprzedaż to fach, w którym liczą się detale. 

Od pierwszych chwil skupiamy się na tym, aby szkolenie dla zespołu sprzedaży B2B miało sens. Ustalamy cele. Weryfikujemy potrzebę szkoleniową. Projektujemy warsztat dopasowany do danej organizacji. Nasza praca nie kończy się wraz z końcem szkolenia. Wspieramy zespoły i asystujemy we wdrożeniu tego, co wypracowali podczas warsztatu. 

Dlaczego inni nas polecają?

Sprzedażowo przeorany, rzuca przykładami na lewo i prawo. Ogromne doświadczenie. Jeden z najlepszych nauczycieli sprzedaży w Polsce. Chapeau bas!

Marcin Grela
Twórca Społeczności Sales Angels

Solidna wiedza marketingowa, jaką otrzymaliśmy, przydała się w zespole i została doskonale wdrożona. Po 3 latach wciąż działa.

Artur Furman
CEO & co-founder, beGLOSSY

Najbardziej innowacyjny program sprzedaży jakiego doświadczyłem wraz z zespołem GFI. Świetna robota i masa inspiracji od Arkadiusz Chludziński!

Tomasz Mordel
Head of Sales GFI

Nasze szkolenia polecają:

Prowadzący szkolenia

Arkadiusz Chludziński

Sales & Business Expert

Arkadiusz posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

Arkadiusz Dukała

Arkadiusz Dukała

Sales & Business Expert

Posiada ponad 12 lat doświadczenia w prowadzeniu warsztatów i szkoleń dla kadry menedżerskiej i specjalistów. Licencjonowany coach ICC. Przez wiele lat związany z PZU oraz Nationale-Nederlanden. Spędza na salach szkoleniowych około kilkaset godzin rocznie. Spaja wartości szkoleniowe z zarządczymi. Interdyscyplinarnie łączy podejście wiedzy z praktyką.

Paweł Ciszak

Sales & Management Expert

Doświadczony w sprzedaży, zarządzaniu, rekrutacji i prowadzeniu firmy. Przeszedł drogę od sprzedawcy przez menedżera sprzedaży po dyrektora i szefa regionu. Szkolił się m.in. z amerykańskimi komandosami, trenerami Mistrzów Świata, himalaistami, medalistami olimpijskimi, czy wielokrotnymi Mistrzami Polski w różnych dyscyplinach sportowych.

Agnieszka Zawadka

Marketing & Management Expert

Ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży. Entuzjastka dzielenia się wiedzą oraz nowych technologii i metodyk wspierających ludzi, pracę, biznes.

Zamów szkolenie sprzedażowe, które zrobi z Twoich handlowców komandosów sprzedaży!