O nas

Nie jesteśmy ani firmą szkoleniową, ani doradczą, ani też stricte consultingową. To, co nas wyróżnia, to wdrażanie zmian, które zamieniają cele na wyniki. Doskonalimy procesy marketingowe, sprzedażowe i zarządcze. Łączymy różne perspektywy. Patrzymy szeroko. Działamy z nastawieniem na rezultat. Na poważnie albo wcale.

Wierzymy w partnerstwo dla wspólnych wyników. Dlatego zawsze mamy dobrą intencję i troszczymy się o interesy klienta. Dowozimy to, co ma być zrobione. Po prostu znamy się na dobrej robocie. Jesteśmy na takim etapie, że nie musimy. Nie musimy podejmować każdej współpracy. Nie musimy robić tego, w co nie wierzymy. Nie musimy pracować z firmami, którym nie chce się zaangażować i zakasać rękawów do pracy.

Ale kiedy już podejmujemy rękawicę, implementujemy kluczowe procesy i narzędzia, które wypracowujemy wspólnie z klientem. Skąd wiemy, co jest potrzebne? Przed podjęciem współpracy robimy rozszerzoną diagnostykę stanu faktycznego. Nie zgadujemy. Nie domyślamy się. Nie strzelamy w ciemno. Wyłaniamy to, co ważne w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu, i to wdrażamy. Bo potrafimy też zejść do działań operacyjnych. Wykonywać je z klientem lub za klienta. Nie boimy się brudzić rąk robotą. Dobrą robotą. Na rzecz klienta i z klientem. W duchu osiągnięcia wyniku.

Pomagamy zarządzającym zabezpieczyć rozwój biznesu, managerów wspieramy w przejęciu kontroli nad machiną marketingowo-sprzedażową, a zespołom przywracamy skuteczność w działaniu. Sprawiamy, że biznes się kręci. A nas kręci dobra robota.

Sprawdź, jak możemy Cię wesprzeć

Arkadiusz Chludziński

Board Member

Arkadiusz posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Były Senior Consultant w Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. 

Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych.

Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

Agnieszka Zawadka

Board Member

Ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną. Przywraca sens działaniom marketingowym i zwalcza bylejakość w zarządzaniu. Wspiera osoby zarządzające firmami w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozwoju biznesu i kształtowania tworzących je zespołów. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży, głównie rozwiązań B2B oraz w modelu SaaS.

Dotychczas wspierała m.in. Leanpassion, Goldenline, Livespace, Webankieta, Callpage, elevato, ifm electronic i wiele innych. Zaangażowana w liczne inicjatywy wspierające przedsiębiorczość. Entuzjastka dzielenia się wiedzą oraz nowych technologii i metodyk wspierających ludzi, pracę, biznes.

Kamil Truszkowski

Board Member

Seryjny przedsiębiorca oraz praktyk sprzedaży i zarządzania z 17-letnim doświadczeniem. Wizjoner tworzący skuteczne rozwiązania systemowe. Myśli procesowo, projektuje schematy, buduje organizacje. Specjalizuje się w układaniu procesów sprzedaży outboundowej oraz budowaniu rutyny operacyjnej zespołów obsługi telefonicznej. Przeszedł ścieżkę od asystenta po stanowisko dyrektorskie – najmłodszy dyrektor sprzedaży w historii PZU oraz twórca prawdopodobnie pierwszej machiny sprzedaży w Polsce (ING).

Prowadzi dwa własne biznesy zbudowane od zera – klub tenisowy VAMOS oraz wiodącą firmę brokerską w branży ubezpieczeniowej – Q Broker. Wspiera zarządzających w tworzeniu doskonale prosperujących organizacji.

Trenerzy i doradcy współpracujący

pawel-ciszak

Paweł Ciszak

Associate Partner

Doświadczony w sprzedaży, zarządzaniu, rekrutacji i prowadzeniu firmy. Przeszedł drogę od sprzedawcy przez menedżera sprzedaży po dyrektora i szefa regionu. Odpowiadał za wielomilionowe budżety oraz zarządzanie zespołem kilkuset współpracowników. Wszystkie stanowiska menedżerskie obejmował jako najmłodszy menedżer w Grupie PZU. Szkolił się m.in. z amerykańskimi komandosami, trenerami Mistrzów Świata, himalaistami, medalistami olimpijskimi, czy wielokrotnymi Mistrzami Polski w różnych dyscyplinach sportowych.

michal_kruger

Michał Kruger

Associate Trainer

Trener z 13-letnim doświadczeniem, odpowiedzialny za realizację projektów szkoleniowych w wielu korporacjach. Na sali szkoleniowej przepracował 1758 dni. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach wprowadzających w obszar współpracy i komunikacji w zespołach projektowych. Na co dzień wspiera pracowników we wdrażaniu metod pracy, których celem jest rozwój kompetencji sprzyjających budowaniu cross-funkcjonalnych zespołów samoorganizujących się, działających w oparciu o filozofię Agile.

home-bg-1.png

Gotowy na kolejny krok? Porozmawiajmy!

home-bg-1.png