Bezpłatna konsultacja

Zapisz się na bezpłatną i niezobowiązującą konsultację, aby zadbać o rozwój Twojej sprzedaży. Skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na nurtujące Cię pytania lub wątpliwości.

Wdrożenia w sprzedaży i marketingu – usługi wdrożeniowe i consultingowe

Wypełnij formularz, aby zamówić bezpłatną konsultację

Zadaj nam pytanie, które Cię nurtuje

Bezpłatna konsultacja to 30 minutowa rozmowa z jednym z naszych ekspertów. Możesz wykorzystać ją na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z rozwojem sprzedaży w Twojej organizacji. Specjalizujemy się w tematach dotyczących sprzedaży, marketingu oraz zarządzania tymi obszarami.  

Agnieszka Zawadka

Agnieszka Zawadka


specjalizacja: marketing

Ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży, głównie rozwiązań B2B oraz w modelu SaaS. Dotychczas wspierała m.in. Leanpassion, Goldenline, Livespace, Webankieta, Callpage i wiele innych.

tomek_z

Tomasz Zagdan


specjalizacja: sprzedaż

Konsultant i badacz rynków B2B, który sam na co dzień sprzedaje. Pomaga organizacjom zwiększyć skuteczność sprzedaży. Na co dzień pracuje z międzynarodowymi i polskimi firmami w branżach takich jak: produkcja, usługi oraz technologie. Posiada 10 lat doświadczenia w dużych firmach doradczych. Autor programu rozwojowego dla liderów sprzedaży i HR „Budowanie skutecznych systemów wynagradzania zespołów handlowych”. Pracował dla takich firm jak: Canon Polska, Stora Enso, Marcopol, Wellbee, RGB Elektronika, XPLUS, Duon.

Kamil Truszkowski

Kamil Truszkowski


specjalizacja: zarządzanie

Seryjny przedsiębiorca oraz praktyk sprzedaży i zarządzania z 17-letnim doświadczeniem. Wizjoner tworzący skuteczne rozwiązania systemowe. Myśli procesowo, projektuje schematy, buduje organizacje. Specjalizuje się w układaniu procesów sprzedaży outboundowej oraz budowaniu rutyny operacyjnej zespołów obsługi telefonicznej. Przeszedł ścieżkę od asystenta po stanowisko dyrektorskie – najmłodszy dyrektor sprzedaży w historii PZU oraz twórca prawdopodobnie pierwszej machiny sprzedaży w Polsce (ING).

Umów bezpłatną konsultację z naszym ekspertem