Account Management

Szkolenie dla firm B2B

Handlowcy angażują się w interakcje z klientami, nie mając jasno określonych strategii czy celów? Brakuje im systematycznych działań, co prowadzi do przypadkowego podejścia w obsłudze klienta oraz braku spójności w komunikacji. Tym samym, istnieje ryzyko, że nie wykorzystujesz pełnego potencjału drzemiącego w relacjach z klientami. A to z kolei może prowadzić do utraty cennych klientów. Czas na zmiany!

Dzięki account managementowi będziesz mógł identyfikować i rozwijać relacje z kluczowymi klientami. Będziesz budować partnerskie więzi oparte na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu.

Czy szukasz skutecznych strategii, które pozwolą Ci utrzymać lojalność kluczowych klientów i osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe?

Jeśli tak, account management jest rozwiązaniem, którego potrzebujesz.

Chcesz zwiększać sprzedaż wśród klientów o największym potencjale?

Wypełnij formularz. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby porozmawiać o szkoleniu dopasowanym do potrzeb Twojego zespołu.

Do programu szczególnie zapraszamy

Kluczowe informacje
o szkoleniu

liczebność grupy: do 14 osób
czas trwania: 2 dni
cena za szkolenie: 5 tys. zł/dzień

Dzięki szkoleniu

Zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat różnych modeli pracy z klientami, dostosowanych do ich potencjału rozwoju współpracy.

Nauczysz się selekcji klientów do współpracy w modelu Key Account Management.

Opanujesz techniki budowania Karty Klienta” oraz efektywne tworzenie Planów Rozwoju Klienta.

Zrozumiesz rytm pracy z kluczowymi klientami w procesie Key Account Management i kluczowe aktywności, które przyczynią się do zwiększenia wyników.

Nauczymy Cię efektywnego przygotowania do kluczowych rozmów z klientami poprzez symulacje i praktyczne scenariusze.

Jak pracujemy

Przed szkoleniem z pozyskiwania nowych klientów poznajemy Twoją branżę, wykonujemy krótki wywiad w celu poznania jej specyfiki.

Na początek szkolenia dajemy Ci wsad merytoryczny o tym, jak pozyskać klienta.

Podczas szkolenia podstawową metodą pracy jest praca warsztatowa. Pracujemy w parach, w podgrupach, z trenerem. Pracujemy na przykładach z Twojej branży.

Pomiędzy ćwiczeniami otrzymujesz kolejną porcję wiedzy z pozyskiwania klientów. 

Po każdej scence otrzymujesz informację zwrotną, która pomaga rozwinąć świadomość swoich własnych talentów i rezerw.

Nasza praca nie kończy się wraz z końcem szkolenia. Jeśli chcesz, wesprzemy Twój zespół we wdrożeniu tego, co wypracowaliśmy.

Tematy poruszane na szkoleniu:

  1. Trendy w rozwijaniu współpracy z obecnymi klientami B2B.

  2. Account Management – użyteczna teoria na początek.

  3. Modele pracy z obecnymi klientami, dopasowane do ich potencjału rozwoju współpracy (scoringu).

  4. Selekcja klientów do współpracy w modelu Key Account Management.

  5. Karta klienta, czyli jak budować tzw. pamięć organizacji w zakresie najważniejszych informacji o kluczowych klientach.

  6. Plany Rozwoju Klienta – jak je budować.

  7. Rytm pracy z kluczowymi klientami w procesie Key Account Management – kluczowe aktywności, by zwiększać wyniki.

  8. Selekcja klientów do dalszej pracy warsztatowej (do pracy na realnych case’ach).

  9. Efektywne przygotowanie do kluczowej rozmowy z kluczowym klientem.

  10. Symulacje kluczowych rozmów.

  11. Zestaw narzędzi nowoczesnego handlowca.

Dlaczego warto skorzystać z tego szkolenia

Przed startem szkoleń spotykamy się, aby omówić potrzeby Twojego zespołu sprzedaży. Weryfikujemy je. Często kwestionujemy. Zawsze w dobrej intencji. Dopiero potem projektujemy działania. Dopasowujemy szkolenie do Twojej branży.

Bierzemy na warsztat jeden wybrany i bardzo konkretny temat z zakresu sprzedaży. W tym przypadku jest to account management. Skupiamy się na nim i go doskonalimy. Poznasz sposoby na pozyskanie klientów. Ćwiczymy, praktykujemy, warsztatujemy. Dokręcamy śrubkę aż do skutku. 

Od pierwszych chwil skupiamy się na tym, aby szkolenie dla zespołu sprzedaży B2B miało sens. Ustalamy cele. Weryfikujemy potrzebę szkoleniową. Projektujemy warsztat, jak opracować i wdrożyć proces account management. 

Zapytaj o szkolenie Account Management

Zaufali nam

Chcesz budować trwałe i korzystne relacje z klientami biznesowymi?