Account Management
Szkolenie dla firm B2B
Handlowcy angażują się w interakcje z klientami, nie mając jasno określonych strategii czy celów? Brakuje im systematycznych działań, co prowadzi do przypadkowego podejścia w obsłudze klienta oraz braku spójności w komunikacji. Tym samym, istnieje ryzyko, że nie wykorzystujesz pełnego potencjału drzemiącego w relacjach z klientami. A to z kolei może prowadzić do utraty cennych klientów. Czas na zmiany!
Dzięki account managementowi będziesz mógł identyfikować i rozwijać relacje z kluczowymi klientami. Będziesz budować partnerskie więzi oparte na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu.
Czy szukasz skutecznych strategii, które pozwolą Ci utrzymać lojalność kluczowych klientów i osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe?
Jeśli tak, account management jest rozwiązaniem, którego potrzebujesz.
Chcesz zwiększać sprzedaż wśród klientów o największym potencjale?
Wypełnij formularz. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby porozmawiać o szkoleniu dopasowanym do potrzeb Twojego zespołu.
Do programu szczególnie zapraszamy
- zespoły, które na co dzień zajmują się obsługą klienta, a w zadaniach mają budowanie zaangażowania, lojalności klientów,
- specjalistów sprzedaży, którzy w codziennej pracy budują relacje z klientami,
- zespoły, które pragną poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w obszarze zarządzania klientami biznesowymi.
- szefów sprzedaży, którzy chcą podnieść efektywność swoich działań i zespołu,
- dyrektorów i menedżerów sprzedaży, którym zależy na rozwoju zespołów.
- wszystkich, którym zależy na podniesieniu własnych kompetencji z zakresu account managment'u.
Kluczowe informacje
o szkoleniu
liczebność grupy: do 14 osób
czas trwania: 2 dni
cena za szkolenie: 5 tys. zł/dzień
Dzięki szkoleniu
Zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat różnych modeli pracy z klientami, dostosowanych do ich potencjału rozwoju współpracy.
Nauczysz się selekcji klientów do współpracy w modelu Key Account Management.
Opanujesz techniki budowania „Karty Klienta” oraz efektywne tworzenie Planów Rozwoju Klienta.
Zrozumiesz rytm pracy z kluczowymi klientami w procesie Key Account Management i kluczowe aktywności, które przyczynią się do zwiększenia wyników.
Nauczymy Cię efektywnego przygotowania do kluczowych rozmów z klientami poprzez symulacje i praktyczne scenariusze.
Jak pracujemy
Przed szkoleniem z pozyskiwania nowych klientów poznajemy Twoją branżę, wykonujemy krótki wywiad w celu poznania jej specyfiki.
Na początek szkolenia dajemy Ci wsad merytoryczny o tym, jak pozyskać klienta.
Podczas szkolenia podstawową metodą pracy jest praca warsztatowa. Pracujemy w parach, w podgrupach, z trenerem. Pracujemy na przykładach z Twojej branży.
Pomiędzy ćwiczeniami otrzymujesz kolejną porcję wiedzy z pozyskiwania klientów.
Po każdej scence otrzymujesz informację zwrotną, która pomaga rozwinąć świadomość swoich własnych talentów i rezerw.
Nasza praca nie kończy się wraz z końcem szkolenia. Jeśli chcesz, wesprzemy Twój zespół we wdrożeniu tego, co wypracowaliśmy.
Tematy poruszane na szkoleniu:
-
Trendy w rozwijaniu współpracy z obecnymi klientami B2B.
-
Account Management – użyteczna teoria na początek.
-
Modele pracy z obecnymi klientami, dopasowane do ich potencjału rozwoju współpracy (scoringu).
-
Selekcja klientów do współpracy w modelu Key Account Management.
-
Karta klienta, czyli jak budować tzw. pamięć organizacji w zakresie najważniejszych informacji o kluczowych klientach.
-
Plany Rozwoju Klienta – jak je budować.
-
Rytm pracy z kluczowymi klientami w procesie Key Account Management – kluczowe aktywności, by zwiększać wyniki.
-
Selekcja klientów do dalszej pracy warsztatowej (do pracy na realnych case’ach).
-
Efektywne przygotowanie do kluczowej rozmowy z kluczowym klientem.
-
Symulacje kluczowych rozmów.
- Zestaw narzędzi nowoczesnego handlowca.
Dlaczego warto skorzystać z tego szkolenia
- Właściwa diagnoza
Przed startem szkoleń spotykamy się, aby omówić potrzeby Twojego zespołu sprzedaży. Weryfikujemy je. Często kwestionujemy. Zawsze w dobrej intencji. Dopiero potem projektujemy działania. Dopasowujemy szkolenie do Twojej branży.
- Snajperska precyzja
Bierzemy na warsztat jeden wybrany i bardzo konkretny temat z zakresu sprzedaży. W tym przypadku jest to account management. Skupiamy się na nim i go doskonalimy. Poznasz sposoby na pozyskanie klientów. Ćwiczymy, praktykujemy, warsztatujemy. Dokręcamy śrubkę aż do skutku.
- Nastawienie na wynik
Od pierwszych chwil skupiamy się na tym, aby szkolenie dla zespołu sprzedaży B2B miało sens. Ustalamy cele. Weryfikujemy potrzebę szkoleniową. Projektujemy warsztat, jak opracować i wdrożyć proces account management.