Rekomendacje
Liczne rekomendacje właścicieli firm, dyrektorów sprzedaży i marketingu potwierdzają naszą skuteczność.
Przeczytaj wybrane rekomendacje, które otrzymaliśmy.

Jakub Gorayski
Dyrektor Biura Strategii i Rozwoju, Grupa Warta
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy i liczę, że dalej będziemy wspólnie pracować przy kolejnych tematach związanych z rekrutacją, czy wdrożeniem nowych agentów.
Adam Grabowski
Founder, Fishup i Compressland
Dla mnie te dwa dni consultingu z 321 GROW to więcej niż cała nauka na prywatnych studiach! Dziękuję! 😉
Maciej Nowak
Aby poukładać procesy i dokładnie diagnozować stan obecny w dziale KAM, postanowiliśmy skorzystać z pomocy firmy 321 GROW. Wspólnie pracujemy nad standaryzacją pracy z obecnymi klientami, wprowadzając zmiany i podnosząc jakość naszej obsługi. Doceniamy współpracę z 321 GROW za ich życiowe podejście do problemów biznesowych. Uważamy, że dzięki współpracy osiągniemy zamierzone cele, a pierwsze efekty już są widoczne.
Sebastian Rogiński
Wiceprezes Zarządu, Netsu
Chcielibyśmy wyrazić nasze uznanie dla firmy 321 GROW za ich zaangażowanie w dostarczanie wartościowych narzędzi i edukacyjnych rozwiązań. Ich wkład w rozwijanie umiejętności i kompetencji zasługuje na podziw. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za ich wsparcie i z niecierpliwością oczekujemy na kolejne wspólne projekty.
Bartosz Troński
VP/Head of B2B, eBilet Polska
Wspaniała praca wykonana przez 321 GROW, nie tylko pod kątem przeprowadzonego szkolenia dla naszego zespołu sales, ale również rzeczowe i profesjonalne wsparcie przy rekrutacji kandydatów na miejsce szefa obszaru. Wszystko sprawnie i w zgodzie z naszymi założeniami.
Artur Szymula
Account Director, Fabryka Marketingu
Jestem bardzo zadowolony i na pewno będę 321 GROW polecał – zarówno organizacji, która ma problem, aby pozyskiwać klientów, jak i tej, która chce rozwijać obecnych klientów.
W sposób ustrukturyzowany i logiczny pokazujecie oraz dowodzicie, że sprzedaż jest procesem, a nie tylko jednorazowym wydarzeniem. Że da się w sposób logiczny ułożyć poszczególne kroki, a potem egzekwować. Że sprzedaż to nie przypadek.
Jan Nowak
Founder, BOTWISE
Agnieszka pomogła nam uporządkować działania marketingowe związane z content marketingiem, mierzeniem zachowań użytkowników na stronie, konwersji kampanii AdWords. Polecam Agnieszkę, nie tylko ze względu na bardzo mocną wiedzę marketingową, ale i z powodu solidnej kultury pracy, rzeczowości, solidności i komunikacji.
Artur Zyzak
Członek Zarządu, XPLUS SA
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. To, co najbardziej cenię, to fakt, że robią end-to-end. Zrobiliśmy analizę win-loss i ze strony zespołu dostałem pełen consulting. W pełni polecam.
Marcin Racino
Head of Sales & Marketing, Webankieta
Mogę szczerze polecić konsulting z Agnieszką, jeżeli w firmie jest potrzeba, aby poukładać procesy i zorientować się, w którym kierunku należy zmierzać z działaniami sales-mkt.
Maciej Kasprzak
CEO, OPEN Poznań
Przeprowadziliśmy wspólnie rekrutację na stanowisko „manager do spraw rozwoju produktu”. Pomoc firmy 321 GROW okazała się nieoceniona. Współpraca nie pozostawiała wątpliwości co do kompetencji, wiedzy, fachowości zespołu, z którym mieliśmy przyjemność pracować. Najlepszą rekomendacją jest fakt, iż kontynuujemy współpracę z wybranym kandydatem i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Polecam!
Sergey Butko
CMO & co-founder, Callpage
Agnieszka posiada świetne kompetencje w planowaniu i realizacji skutecznych projektów content marketingowych, a także wykazuje się nieszablonowym sposobem myślenia w poszukiwaniu rozwiązań biznesowych.
Igor Radomski
Business Development Manager, Goldenline
Agnieszka pokazała, jak powinien pracować nowoczesny dział marketingu. Precyzyjna i skuteczna. To wszystko dawało świetne rezultaty.
Radosław Kruczek
Strateg programów, Wellbeing
Skorzystaliśmy z warsztatu marketingowego 321 GROW, który pomógł nam przy kilku kluczowych tematach. Jesteśmy w trakcie wdrażania wypracowanych zmian.
Artur Furman
CEO & co-founder, beGLOSSY
Solidna wiedza marketingowa, jaką otrzymaliśmy, przydała się w zespole i została doskonale wdrożona. Po 3 latach wciąż działa. Bardzo wysoko oceniam dojrzałość, z którą Agnieszka potrafiła pomóc mi dostrzec własne nieodrobione lekcje marketingu i zaadresować pod to rozwiązania.
Darek Milewski
CEO & co-founder, Wellbee
Dzięki analizie win-loss dowiedzieliśmy się rzeczy, którymi klienci nie dzielili się z nami podczas spotkań. Mamy lepsze zrozumienie własnej oferty – jej silnych i słabych stron oraz jak wypadamy na tle naszej konkurencji. Dzięki temu możemy naszą ofertę odpowiednio udoskonalać i dopasowywać do potrzeb rynku.
Karol Głaz
Sales Manager, RGB
Dla osoby, która stanęła przed wyzwaniem utworzenia kilkuosobowego działu handlowego, szkolenie Tomka było jak koło ratunkowe. Dla mnie ważne było, że krok po kroku omówiliśmy tam, na jakie aspekty należy zwrócić uwagę przy budowaniu systemu premiowania. Pozwoliło mi to potem w około dwa miesiące utworzyć system premiowania wraz
z raportowaniem, który funkcjonuje do dzisiaj. A co najważniejsze handlowcy zaczęli realizować cele.
