Rekomendacje
Liczne rekomendacje właścicieli firm, dyrektorów sprzedaży i marketingu potwierdzają naszą skuteczność.
Przeczytaj wybrane rekomendacje, które otrzymaliśmy.
Maciej Mazurkiewicz
Chief Revenue Officer, Scanye
Jakość, dokładność i skrupulatność – to zapewne jest wyróżnikiem 321 GROW. Już samo przygotowanie do warsztatów przekroczyło moje oczekiwania. Agnieszka poświęciła trochę czasu, aby wgryźć się w nasz produkt, choć nie musiała – mogła policzyć to jako dodatkowy czas. Dostaliśmy gotową agendę, ale i my musieliśmy się przygotować, żeby wszystko poszło sprawnie.
Warsztaty rozpoczęły się od głębokiej analizy obecnej sytuacji. Przeszliśmy przez każdy istotny dla nas temat. Zakładałem, że zamkniemy warsztat w 4 godziny. A cały dzień pracowaliśmy – bez zbędnego rozwodzenia się nad nieistotnymi rzeczami. W efekcie wspólnej pracy dostaliśmy rozwiązanie uszyte na miarę.
Miło zaskoczyło mnie również to, że podczas warsztatów nikt nie patrzył na zegarek. W 321 GROW mają naprawdę fajne pro klienckie podejście.
Jakub Gorayski
Dyrektor Biura Strategii i Rozwoju, Grupa Warta
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy i liczę, że dalej będziemy wspólnie pracować przy kolejnych tematach związanych z rekrutacją, czy wdrożeniem nowych agentów.
Adam Grabowski
Founder, Fishup i Compressland
Od początku współpracy z 321 GROW nie dostałem najmniejszego sygnału, abym był biznesowo za mały. Żałuję, że nie odezwałem się do nich zdecydowanie wcześniej, przed zatrudnieniem handlowca. Byłbym wtedy lepiej na to przygotowany.
Teraz widzę, że ta współpraca może być przełomowym momentem w mojej karierze. Zacząłem bardzo rzetelnie i profesjonalnie podchodzić do spraw związanych ze sprzedażą. Najmocniejszą stroną 321 GROW są ludzie – ich wiedza i doświadczenie zdobyte przez lata. Zobaczyłem, jak zespół pracuje by poukładać sprzedaż w mojej firmie i oni po prostu zjedli na tym zęby.
Dla mnie te dwa dni to więcej niż cała nauka na prywatnych studiach! Dziękuję!
Maciej Nowak
Aby poukładać procesy i dokładnie diagnozować stan obecny w dziale KAM, postanowiliśmy skorzystać z pomocy firmy 321 GROW. Wspólnie pracujemy nad standaryzacją pracy z obecnymi klientami, wprowadzając zmiany i podnosząc jakość naszej obsługi. Doceniamy współpracę z 321 GROW za ich życiowe podejście do problemów biznesowych. Uważamy, że dzięki współpracy osiągniemy zamierzone cele, a pierwsze efekty już są widoczne.
Sebastian Rogiński
Wiceprezes Zarządu, Netsu
Chcielibyśmy wyrazić nasze uznanie dla firmy 321 GROW za ich zaangażowanie w dostarczanie wartościowych narzędzi i edukacyjnych rozwiązań. Ich wkład w rozwijanie umiejętności i kompetencji zasługuje na podziw. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za ich wsparcie i z niecierpliwością oczekujemy na kolejne wspólne projekty.
Bartosz Troński
VP/Head of B2B, eBilet Polska
Wspaniała praca wykonana przez 321 GROW, nie tylko pod kątem przeprowadzonego szkolenia dla naszego zespołu sales, ale również rzeczowe i profesjonalne wsparcie przy rekrutacji kandydatów na miejsce szefa obszaru. Wszystko sprawnie i w zgodzie z naszymi założeniami.
Artur Szymula
Account Director, Fabryka Marketingu
Jestem bardzo zadowolony i na pewno będę 321 GROW polecał – zarówno organizacji, która ma problem, aby pozyskiwać klientów, jak i tej, która chce rozwijać obecnych klientów.
W sposób ustrukturyzowany i logiczny pokazują oraz udowadniają, że sprzedaż jest procesem, a nie tylko jednorazowym wydarzeniem. Że da się w sposób logiczny ułożyć poszczególne kroki, a potem egzekwować. Że sprzedaż to nie przypadek.
Jan Nowak
Founder, BOTWISE
Agnieszka pomogła nam uporządkować działania marketingowe związane z content marketingiem, mierzeniem zachowań użytkowników na stronie, konwersji kampanii AdWords. Polecam Agnieszkę, nie tylko ze względu na bardzo mocną wiedzę marketingową, ale i z powodu solidnej kultury pracy, rzeczowości, solidności i komunikacji.
Marcin Racino
Head of Sales & Marketing, Webankieta
Mogę szczerze polecić konsulting z Agnieszką, jeżeli w firmie jest potrzeba, aby poukładać procesy i zorientować się, w którym kierunku należy zmierzać z działaniami sales-mkt.
Maciej Kasprzak
CEO, OPEN Poznań
Przeprowadziliśmy wspólnie rekrutację na stanowisko „manager do spraw rozwoju produktu”. Pomoc firmy 321 GROW okazała się nieoceniona. Współpraca nie pozostawiała wątpliwości co do kompetencji, wiedzy, fachowości zespołu, z którym mieliśmy przyjemność pracować. Najlepszą rekomendacją jest fakt, iż kontynuujemy współpracę z wybranym kandydatem i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Polecam!
Sergey Butko
CMO & co-founder, Callpage
Agnieszka posiada świetne kompetencje w planowaniu i realizacji skutecznych projektów content marketingowych, a także wykazuje się nieszablonowym sposobem myślenia w poszukiwaniu rozwiązań biznesowych.
Igor Radomski
Business Development Manager, Goldenline
Agnieszka pokazała, jak powinien pracować nowoczesny dział marketingu. Precyzyjna i skuteczna. To wszystko dawało świetne rezultaty.
Radosław Kruczek
Strateg programów, Wellbeing
Skorzystaliśmy z warsztatu marketingowego 321 GROW, który pomógł nam przy kilku kluczowych tematach. Jesteśmy w trakcie wdrażania wypracowanych zmian.
Grzegorz Smołecki
Właściciel, DonKwiat
Poszukiwałem specjalistów, którzy mogliby spojrzeć na naszą działalność z zewnątrz i ocenić nasze wysiłki sprzedażowe. Rozpoczęliśmy współpracę z 321 GROW i na samym początku ustaliliśmy cele. Następnie zostały przeprowadzone wywiady ze mną, jak i z moimi pracownikami. Dopiero po tych krokach przyszedł czas na warsztaty. To podejście przypadło mi do gustu, wydawało się sensowne. Nasza współpraca przebiegała sprawnie, a harmonogram nie ulegał żadnym przesunięciom. W firmie 321 GROW zauważyłem profesjonalne podejście, które odczuwaliśmy podczas całej współpracy.
Artur Furman
CEO & co-founder, beGLOSSY
Solidna wiedza marketingowa, jaką otrzymaliśmy, przydała się w zespole i została doskonale wdrożona. Po 3 latach wciąż działa. Bardzo wysoko oceniam dojrzałość, z którą Agnieszka potrafiła pomóc mi dostrzec własne nieodrobione lekcje marketingu i zaadresować pod to rozwiązania.
Karol Głaz
Sales Manager, RGB
Dla osoby, która stanęła przed wyzwaniem utworzenia kilkuosobowego działu handlowego, szkolenie Tomka było jak koło ratunkowe. Dla mnie ważne było, że krok po kroku omówiliśmy tam, na jakie aspekty należy zwrócić uwagę przy budowaniu systemu premiowania. Pozwoliło mi to potem w około dwa miesiące utworzyć system premiowania wraz
z raportowaniem, który funkcjonuje do dzisiaj. A co najważniejsze handlowcy zaczęli realizować cele.