036 Zestaw sprawdzonych protipów w sprzedaży B2B – cz. 2

W 036. odcinku podcastu 321 GROW Talks Paweł Ciszak kontynuuje serię sprawdzonych protipów w sprzedaży B2B, koncentrując się na zaawansowanych strategiach zwiększania efektywności procesów i poprawy wyników. Tym razem Paweł omawia kluczowe techniki, takie jak kontraktowanie kolejnych kroków w procesie sprzedaży, skuteczne follow-upy kończące oraz zastosowanie business review do uporządkowania ustaleń z klientami. Podkreśla wagę analizy wygranych procesów sprzedażowych, która dostarcza gotowych wzorców do powtórzenia, oraz wskazuje, jak sprzedawać „kiściami” dzięki budowaniu relacji z całym ekosystemem biznesowym klientów. W odcinku znajdziesz też praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania LinkedIn do poleceń oraz budowania partnerskich relacji z klientami. To praktyczny przewodnik dla każdego, kto chce rozwijać sprzedaż B2B z jeszcze większą precyzją i skutecznością.

Odcinek prowadzi

Poruszone tematy

Posłuchaj

Odcinek dostępny jest na:

Wyniosłeś przydatne informacje z odcinka?

Dziękujemy!

Zastanawiasz się, jak wdrożyć wskazówki z tego odcinka?

Zawsze możesz z nami porozmawiać. Zadaj nam pytania, które Cię nurtują. Podpowiemy, co zrobić, aby osiągnąć mistrzowstwo w sprzedaży B2B.

Do usłyszenia!

Podsumowanie odcinka

🎯 Tematyka odcinka:

Druga część zestawu sprawdzonych praktyk w sprzedaży B2B. Paweł Ciszak przedstawia zaawansowane strategie i narzędzia, które pomagają zachować kontrolę nad procesem sprzedaży, zwiększyć skuteczność działań i budować długofalowe relacje biznesowe.

🔑 Najważniejsze wnioski i wskazówki:

1. Kontraktowanie kolejnych kroków:

  • Ustalaj precyzyjne kolejne etapy w procesie sprzedaży.
  • Wprowadź do kalendarza terminy, które zobowiązują obie strony do działania.

2. Business Review:

  • Po każdym spotkaniu wysyłaj krótkie podsumowanie ustaleń, by upewnić się, że obie strony mają wspólne zrozumienie.

3. Follow-upy kończące:

  • Gdy szansa sprzedaży nie rokuje, zakończ ją profesjonalnym podsumowaniem i zaproszeniem do przyszłej współpracy.

4. Analiza wygranych procesów:

  • Skup się na tym, co doprowadziło do sukcesu, aby tworzyć gotowe wzorce powtarzalnych działań.

5. Sprzedaż „kiściami”:

  • Wykorzystuj sieci kontaktów klientów, by rozwijać współpracę w całym ich ekosystemie biznesowym.

6. Polecenia na LinkedIn:

  • Proś klientów o połączenia na LinkedIn, by otworzyć nowe możliwości kontaktów i budować relacje na solidnych podstawach.

📌 Kluczowy cytat:

„Precyzja i kontrola procesu to nie tylko bezpieczeństwo dla klienta, ale także fundament skutecznej sprzedaży.”

To druga część zestawu 25 praktycznych protipów, które Paweł rozwija w tej serii. Skupia się na narzędziach, które pomagają zarządzać procesami sprzedażowymi i tworzyć przewagę w B2B.

A teraz subskrybujcie, lajkujcie i komentujcie, ale tylko jeśli znaleźliście w tym odcinku praktyczną wskazówkę, którą wdrożycie u siebie.

Podcast dostępny jest na:

Podcast dla właścicieli, dyrektorów i managerów. Jeśli zarządzasz firmą, sprzedażą lub marketingiem B2B, to jest wielce prawdopodobne, że w tym podcaście znajdziesz dla siebie coś, co pomoże Ci zamienić Twoje cele na wyniki.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się na newsletter i nie przegap żadnego odcinka podcastu.

Mogą Cię zainteresować:

Żądny wiedzy? Zapisz się na nasz newsletter.