Jak zwiększyć marżę w sprzedaży B2B
W świecie sprzedaży business-to-business (B2B) marże zysku mają fundamentalne znaczenie w osiągnięciu sukcesu. Jednak świat sprzedaży B2B jest często naznaczony intensywną konkurencją,
W świecie sprzedaży business-to-business (B2B) marże zysku mają fundamentalne znaczenie w osiągnięciu sukcesu. Jednak świat sprzedaży B2B jest często naznaczony intensywną konkurencją,
W wysoce konkurencyjnej sferze sprzedaży B2B przekształcanie potencjalnych klientów w klientów jest często złożonym i trudnym procesem. Jednakże, gdy firmy doświadczają stale
Mierzyć każdy może… ale nie każdy robi to dobrze! O ile w B2C wskaźniki sprzedaży możemy określić dość prosto, o tyle w
Opracowanie skutecznej strategii sprzedaży B2B jest niezbędne dla przedsiębiorstw, aby rozwijać się na konkurencyjnym rynku. Sprzedaż B2B, czyli sprzedaż od firmy do
Propozycja wartości stanowi kluczowy element w procesie sprzedaży B2B, mający ogromny wpływ na skuteczność i sukces przedsiębiorstwa. W kontekście sprzedaży B2B, propozycja
Pozyskiwanie klientów Bez klientów nie ma biznesu. Brzmi jak banał, ale trudno mu zaprzeczyć. Pozyskiwanie klientów to podstawowe zadanie każdego przedsiębiorcy. Właściwie
Skąd będziesz wiedzieć, że osiągnąłeś cel, jeżeli nie będziesz mierzyć efektów swojej pracy? W sprzedaży mamy do wykonania jedno zadanie, które możemy
Wiedza o produkcie lub usłudze i firmie nie wystarczą, aby skutecznie sprzedawać. Przekonali się o tym ci, którzy próbowali sprzedawać, nie mając
Profil idealnego klienta jest niezbędnym narzędziem każdego zespołu sprzedaży B2B. Pomaga zidentyfikować klienta, który z największym prawdopodobieństwem kupi twoje produkty lub usługi.
Czy istnieje ktoś taki jak „urodzony sprzedawca”? Być może, ale talent w tym przypadku nie ma zbyt dużego znaczenia. Fachu można się
Newsletter
Jeśli tematy, o których piszemy, są dla Ciebie interesujące, dołącz do naszej listy mailingowej.