
011 Jak ułożyć współpracę marketingu i sprzedaży
Youtube Linkedin 011 Jak ułożyć współpracę marketingu i sprzedaży W jedenastym odcinku 321 GROW Talks omawiamy istotę współpracy między działami marketingu i
Youtube Linkedin 011 Jak ułożyć współpracę marketingu i sprzedaży W jedenastym odcinku 321 GROW Talks omawiamy istotę współpracy między działami marketingu i
Youtube Linkedin 010 Premia, prowizja czy podstawa – jak wynagradzać handlowców? W dziesiątym odcinku 321 GROW Talks rozmawiamy o tym, jak wynagradzać
Youtube Linkedin 009 Co i jak mierzyć w sprzedaży? W dziewiątym odcinku 321 GROW Talks omawiamy, co i jak mierzyć w sprzedaży.
Youtube Linkedin 008 Jak zaprojektować proces sprzedażowy? W ósmym odcinku 321 GROW Talks omawiamy, jak stworzyć skuteczny proces sprzedażowy. Każda firma i
Youtube Linkedin 007 Co powinien robić szef sprzedaży? Zapraszamy do odsłuchania siódmego odcinka 321 GROW Talks, w którym rozmawiamy o roli, zadaniach
Youtube Linkedin 006 Co robić, żeby zrobić wynik w sprzedaży? O aktywnościach handlowców. W szóstym odcinku podcstu 321 GROW Talks skupiamy się
Youtube Linkedin 005 Czy w sprzedaży chcieć to móc? O postawach handlowców. W piątym odcinku podcastu 321 GROW Talks rozmawiamy o postawie
Youtube Linkedin 004 Co powinien umieć handlowiec, żeby skutecznie pozyskiwać klientów? W czwartym odcinku podcastu 321 GROW Talks rozmawiamy o umiejętnościach handlowców.
Youtube Linkedin 003 Co powinien wiedzieć handlowiec zanim pójdzie do klienta? Jak uniknąć sytuacji, w której handlowiec naobiecuje klientowi gruszek na wierzbie?
Youtube Linkedin 002 Zwycięskie zespoły sprzedaży W drugim odcinku podcastu 321 GROW Talks rozmawialiśmy o zwycięskich zespołach sprzedaży. O tym, co oznacza,
Newsletter
Jeśli tematy, o których piszemy, są dla Ciebie interesujące, dołącz do naszej listy mailingowej.