Szkolenia dla zespołów sprzedaży i marketingu

To nie są zwykłe szkolenia sprzedażowe i marketingowe. Dzięki naszym warsztatom zwiększysz szanse na to, aby Twój zespół skutecznie zamieniał cele na wyniki.

Chcesz się przekonać? Zamów szkolenie, które uszyjemy na miarę dla Twojego zespołu.

Porozmawiajmy

W czym pomagamy?

Pomagamy zdiagnozować, które działania nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Ułatwiamy wyłonienie kluczowych czynności niezbędnych do osiągania celów i wspieramy w ich wypracowaniu. Poprawa efektywności działań marketingowych i sprzedażowych to cel naszych szkoleń.

Wspieramy w projektowaniu skutecznych lejków marketingowo-sprzedażowych, które ułatwiają dotarcie do grupy docelowej, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie zapytań sprzedażowych. Finalnie przekłada się to na większą sprzedaż.

Pomagamy wypracować narzędzia, które wspierają zespoły marketingu i sprzedaży w osiąganiu wyznaczonych celów, a managerów w zarządzaniu systemowym. Asystujemy we wdrożeniu działań i ich doskonaleniu. Nasze szkolenia zawsze nastawione są na osiągnięcie konkretnych rezultatów.
Zarząd 321 GROW

Zamieniamy cele na wyniki

Doskonalimy procesy marketingowe, sprzedażowe i zarządcze. Łączymy różne perspektywy. Patrzymy szeroko. Wdrażamy zmiany, które zamieniają cele na wyniki. Szkolimy. Doradzamy. Konsultujemy. Działamy z nastawieniem na rezultat. Na poważnie albo wcale.

Z czego szkolimy?

Szkolenia zamknięte dla zespołów sprzedaży
  • Sztuka Budowania Partnerskich Relacji
    Stop wzajemnej mistyfikacji. Czas na biznesową i komunikacyjną dojrzałość.

  • Sandler Foundations
    Podstawy prawdopodobnie najskuteczniejszej metodyki sprzedaży na świecie Sandler Selling System.

  • Sales Excellence
    Sprzedażowe MBA z wykorzystaniem narzędzi metodyki sprzedaży Sandlera.

  • Sztuka Mistrzowskiej Prezentacji
    Co i jak mówić, by wgnieść w biurowy fotel?

  • Account Management Academy
    Jak pracować, by generować wzrosty na obecnych klientach?
Szkolenia marketingowe – 321 GROW
  • Tworzenie buyer person i value proposition
    Jak właściwie określić grupę docelową i propozycję wartości?

     

  • Projektowanie lejków marketingowych
    Na podstawie ścieżki zakupowej klienta.

     

  • Tworzenie contentu w marketingu
    Planowanie treści zasilających działania marketingowe na różnych etapach lejka marketingowego.

     

  • Account-based marketing
    Czyli jak dotrzeć do wybranej grupy klientów przez celowane działania marketingowo-sprzedażowe.

     

  • ABC analityki marketingowej
    Czyli co i dlaczego warto mierzyć w lejku marketingowo-sprzedażowym.

     

  • Agile w marketingu B2B
    Jak zorganizować pracę marketingu i zwinnie zarządzać procesami i projektami.

Potrzebujesz dedykowanego szkolenia ze sprzedaży lub marketingu dla Twojego zespołu? Daj nam znać i porozmawiajmy. Dopasujemy temat i zakres do potrzeb Twojej organizacji.

Dlaczego warto skorzystać ze szkoleń?

Przed startem warsztatów weryfikujemy, które ze zdarzeń ma kluczowy wpływ na rezultat. Dopiero potem projektujemy działania warsztatowe. Nie uczymy tym samym bramkarza strzelać rzutów karnych. Unikamy głosów z sali „ale to nie dla mnie”.

Bierzemy na warsztat jeden bardzo konkretny temat z zakresu marketingu i/lub sprzedaży. Nad jednym zdarzeniem w procesie potrafimy pracować kilka dni. Pracujemy do uzyskania pewności, że narzędzia weszły w nawyk, w krew.

Jeżeli widzimy, że działania nie przyniosą efektu, nie podchodzimy do realizacji. Nie szkolimy dla sztuki. Jesteśmy w takim momencie zawodowym, w którym chcemy robić z klientami niesamowite rzeczy. Na inne nie mamy i nie chcemy mieć czasu.

Dlaczego inni nas polecają?

Sprzedażowo przeorany, rzuca przykładami na lewo i prawo. Ogromne doświadczenie. Jeden z najlepszych nauczycieli sprzedaży w Polsce. Chapeau bas!

Marcin Grela
Twórca Społeczności Sales Angels

Solidna wiedza marketingowa, jaką otrzymaliśmy, przydała się w zespole i została doskonale wdrożona. Po 3 latach wciąż działa.

Artur Furman
CEO & co-founder, beGLOSSY

Najbardziej innowacyjny program sprzedaży jakiego doświadczyłem wraz z zespołem GFI. Świetna robota i masa inspiracji od Arkadiusz Chludziński!

Tomasz Mordel
Head of Sales GFI

Nasze szkolenia polecają:

Prowadzący szkolenia

Arkadiusz Chludziński

Founding Partner

Arkadiusz posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

Agnieszka Zawadka

Growth Partner

Ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży. Entuzjastka dzielenia się wiedzą oraz nowych technologii i metodyk wspierających ludzi, pracę, biznes.

Paweł Ciszak

Associate Trainer

Doświadczony w sprzedaży, zarządzaniu, rekrutacji i prowadzeniu firmy. Przeszedł drogę od sprzedawcy przez menedżera sprzedaży po dyrektora i szefa regionu. Szkolił się m.in. z amerykańskimi komandosami, trenerami Mistrzów Świata, himalaistami, medalistami olimpijskimi, czy wielokrotnymi Mistrzami Polski w różnych dyscyplinach sportowych.

Porozmawiajmy o szkoleniu sprzedażowym lub marketingowym dla Twojego zespołu!