Budowanie relacji z klientem - szkolenie

Szkolenie dla firm B2B

W sprzedaży nie chodzi tylko o sprzedaż. Chodzi o budowanie relacji – często na wiele lat. Chodzi o bycie dla klienta parterem w jego biznesie. Od początku. Od pierwszego maila, telefonu, spotkania.

W sprzedaży warto pracować w myśl zasady: sam obsługuję tak jak chciałbym, aby mnie obsługiwano.

Techniki budowania długotrwałych relacji w sprzedaży wydają się łatwym zadaniem, a my wiemy, że są prawdziwą sztuką. 

Zanim nastąpi moment, który chce usłyszeć każdy handlowiec od klienta – „tak, kupuję”, należy wykonać właściwą pracę opartą o budowanie partnerskich relacji. Jaką? Chętnie powiemy Ci o tym na szkoleniu.

Chcesz poznać program szkolenia? Wypełnij formularz!

Zamów szkolenie z technik budowania relacji z klientem, które przygotujemy dla Twojego zespołu.

Chcesz, aby Twoi handlowcy budowali długotrwałe relacje z klientem w procesie sprzedaży?

Wypełnij formularz. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby porozmawiać o szkoleniu dopasowanym do potrzeb Twojego zespołu.

Do programu szczególnie zapraszamy

Kluczowe informacje
o szkoleniu

liczebność grupy: 8-16 osób
czas trwania: 3 dni
cena za szkolenie: 6 tys. zł/dzień

Dzięki szkoleniu

Poznasz skuteczne techniki mające wpływ na otwartość w komunikacji w kontekście budowania relacji. Pozytywnych relacji.

Nabędziesz umiejętność prowadzenia spotkania handlowego opartego na partnerskim podejściu i zbudujesz długofalową relację w biznesie.

Unikniesz syndromu nachalności w sprzedaży. Zamiast tego poznasz, jak pielęgnować dobre relacje.

Zyskasz lepsze wyniki sprzedażowe poprzez budowanie relacji z klientem.

Unikniesz spotkań, w których brak otwartości zamyka drogę do dalszych rozmów.

Jak pracujemy

Przed szkoleniem z budowania relacji z klientami poznajemy Twoją branżę, wykonujemy krótki wywiad w celu poznania jej specyfiki.

Na początek szkolenia dajemy Ci wsad merytoryczny dotyczący nawiązywania relacji z klientem.

Podczas szkolenia podstawową metodą pracy jest praca warsztatowa. Pracujemy w parach, w podgrupach, z trenerem. Pracujemy na przykładach z Twojej branży.

Pomiędzy ćwiczeniami otrzymujesz kolejną porcję wiedzy, która pomoże Ci na lepsze budowanie relacji z klientem.

Po każdej scence otrzymujesz informację zwrotną, która pomaga rozwinąć świadomość swoich własnych talentów i rezerw. 

Nasza praca nie kończy się wraz z końcem szkolenia. Jeśli chcesz, wesprzemy Twój zespół we wdrożeniu tego, co wypracowaliśmy.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z budowania relacji z klientem

Przed startem szkoleń spotykamy się, aby omówić potrzeby Twojego zespołu sprzedaży. Weryfikujemy je. Często kwestionujemy. Zawsze w dobrej intencji. Dopiero potem projektujemy działania warsztatowe. Nastawiamy się na rozwiązywanie problemów. 

Bierzemy na warsztat jeden wybrany i bardzo konkretny temat z zakresu sprzedaży. W tym przypadku jest to budowanie partnerskich i trwałych relacji z klientem. Skupiamy się na nim i go doskonalimy. Ćwiczymy, praktykujemy, warsztatujemy. Dokręcamy śrubkę aż do skutku, byś umiał budować dobre relacje.

Od pierwszych chwil skupiamy się na tym, aby szkolenie dla zespołu sprzedaży B2B miało sens. Ustalamy cele. Weryfikujemy potrzebę szkoleniową. Projektujemy warsztat dopasowany do danej organizacji. Nauczysz się jak budować relacje z klientem.

Zapytaj o szkolenie z budowania relacji z klientem

Zaufali nam

Buduj partnerskie relacje z klientami