Bezpłatna konsultacja

Zapisz się na bezpłatną i niezobowiązującą konsultację, aby zadbać o rozwój Twojej sprzedaży. Skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na nurtujące Cię pytania lub wątpliwości.

Wdrożenia w sprzedaży i marketingu – usługi wdrożeniowe i consultingowe

Wypełnij formularz, aby zamówić bezpłatną konsultację

Zadaj nam pytanie, które Cię nurtuje

Bezpłatna konsultacja to 30 minutowa rozmowa z jednym z naszych ekspertów. Możesz wykorzystać ją na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z rozwojem sprzedaży w Twojej organizacji. Specjalizujemy się w tematach dotyczących sprzedaży, marketingu oraz zarządzania tymi obszarami.  

Agnieszka Zawadka

Agnieszka Zawadka


specjalizacja: marketing

Ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży, głównie rozwiązań B2B oraz w modelu SaaS. Dotychczas wspierała m.in. Leanpassion, Goldenline, Livespace, Webankieta, Callpage i wiele innych.

Paweł Ciszak

Paweł Ciszak


specjalizacja: zarządzanie i sprzedaż

Doświadczony w sprzedaży, zarządzaniu, rekrutacji i prowadzeniu firmy. Przeszedł drogę od sprzedawcy przez menedżera sprzedaży po dyrektora i szefa regionu. Odpowiadał za wielomilionowe budżety oraz zarządzanie zespołem kilkuset współpracowników. Wszystkie stanowiska menedżerskie obejmował jako najmłodszy menedżer w Grupie PZU. Szkolił się m.in. z amerykańskimi komandosami, trenerami Mistrzów Świata, himalaistami, medalistami olimpijskimi, czy wielokrotnymi Mistrzami Polski w różnych dyscyplinach sportowych.

Kamil Truszkowski

Kamil Truszkowski


specjalizacja: zarządzanie i sprzedaż

Seryjny przedsiębiorca oraz praktyk sprzedaży i zarządzania z 17-letnim doświadczeniem. Wizjoner tworzący skuteczne rozwiązania systemowe. Myśli procesowo, projektuje schematy, buduje organizacje. Specjalizuje się w układaniu procesów sprzedaży outboundowej oraz budowaniu rutyny operacyjnej zespołów obsługi telefonicznej. Przeszedł ścieżkę od asystenta po stanowisko dyrektorskie – najmłodszy dyrektor sprzedaży w historii PZU oraz twórca prawdopodobnie pierwszej machiny sprzedaży w Polsce (ING).

Umów bezpłatną konsultację z naszym ekspertem