Jak wykorzystać wiedzę od klientów do rozwoju sprzedaży B2B?

Zwiększ swoją sprzedaż w 2023 roku!

Dostęp do webinarium

Jeśli zajmujesz się sprzedażą lub marketingiem B2B i...

Większość ofert, które wysyłasz nie kończy się zamknięciem sprzedaży i wciąż nie wiesz, dlaczego?

Jako szef sprzedaży, słyszysz od handlowców, że klienci nie kupują przez “brak budżetu” albo “za wysoką cenę” (chyba już w to nie wierzysz, prawda?).

Gdy wygrywasz kolejną ofertę, Twój zespół handlowy uważa, że to dzięki ich dobrym relacjom (serio…?).

Masz niezadowolonych klientów, ale dowiadujesz się o tym dopiero, gdy odchodzą (a przecież musiały być jakieś znaki ostrzegawcze, prawda?).

Jeśli te sytuacje są Ci bliskie, to obejrzyj webinar!

Dla kogo jest webinar

Z webinaru najbardziej skorzystają osoby kierujące sprzedażą lub marketingiem w firmach B2B.

Webinar rekomendujemy firmom, które sprzedają oferty o znacznej wartości (10 000 PLN+).

W szczególności z takich branż jak: usługi dla biznesu, SaaS dla biznesu, technologie dla biznesu, sprzedaż maszyn i urządzeń.

W trakcie webinaru dowiesz się:

Jak pozyskiwać od klientów B2B szczerą informację zwrotną na temat oferty i współpracy z zespołem handlowym.

Jak sprawić, aby pozyskiwanie informacji zwrotnej od klientów B2B było procesem, który jest powtarzalny i na bieżąco dostarcza firmie nową wiedzę.

Jak firmy B2B w Polsce pozyskują informację od klientów na temat powodów ich decyzji zakupowych, ich zadowolenia oraz powodów rezygnacji ze współpracy.

Jak wykorzystać informację zwrotną od klientów do zwiększenia skuteczności sprzedaży o 15-30%.

Wdrożenie procesu pozyskiwania informacji zwrotnej od klientów – jak szybko i łatwo zacząć.

Co otrzymasz

Możliwość darmowej konsultacji z naszymi ekspertami.

Dostęp do nagrania i prezentacji z webinarium.

Przykładowy proces pozyskiwania informacji zwrotnej od klientów w firmie B2B.

Listę najciekawszych pytań, które warto zadać klientom, aby wycisnąć z nich maksimum wiedzy.

Webinar prowadzą

Tomasz Zagdan

Associate Partner

Konsultant i badacz rynków B2B, który sam na co dzień sprzedaje. Pomaga organizacjom zwiększyć skuteczność sprzedaży. Pracuje z międzynarodowymi i polskimi firmami w branżach takich jak: produkcja, usługi oraz technologie. Autor programu rozwojowego dla liderów sprzedaży i HR „Budowanie skutecznych systemów wynagradzania zespołów handlowych”. Wykładowca Akademii EY. Pracował dla takich firm jak: Canon Polska, Stora Enso, Marcopol, Wellbee, RGB Elektronika, XPLUS, Duon, TelforceOne.

Agnieszka Zawadka

Growth Partner

Ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem i generowaniu szans sprzedaży. Dotychczas wspierała m.in. Leanpassion, Goldenline, Livespace, Webankieta, Callpage i wiele innych. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży. Dba o rozwój biznesu, wdraża działania marketingowe i koordynuje procesy rekrutacyjne.

Zwiększ skuteczność działań sprzedażowych!