Blog

0:3 do przerwy
Niewątpliwie trudne czasy przed działami sprzedaży. Truizm i fakt. Niestety. Oszczędzę pisania o widmie kryzysu gospodarczego. Nie będę pisał o COVID-19. Nie będę wyręczał stacji informacyjnych. Po drugie mamy

Quo vadis social selling?
Niedziela wieczór. Pewien lekko sfrustrowany młodzieniec odpala laptopa. Skrobnę, co chciałem skrobnąć już dawno pomyślał. Artykuł napiszę. Taki kij w mrowisko. Może przejdzie bez echa.

O cold callingu słów kilka. A dokładnie 1600
Drogi sprzedawco, zapewne słyszysz stosunkowo często, że Twoje dni w pracy sprzedawcy są policzone. Przy dużej dozie szczęścia, popracujesz jeszcze rok, dwa, może trzy. Zależy, co sprzedajesz

Odarci z godności
Każda godzina pracy ze sprzedawcami, doradcami podatkowymi, prawnikami, rekruterami i inżynierami, utwierdza mnie w przekonaniu, że zwrot „godność” w odniesieniu do prowadzenia działań prospectingowych absolutnie nie istnieje. Jest klient,

Co dziś właściwie sprzedaje?
Od dłuższego czasu mam przyjemność doradzać sprzedawcom, zespołom handlowym, czy szefom sprzedaży. Jak bumerang wracają pytania: „Jaki mam być w relacji z klientem”, „Jacy moi ludzie

6 najczęstszych błędów w prowadzeniu rozmów sprzedażowych
Jeżeli miałbym teraz zadać pewne pytanie. To zadałbym je mniej więcej takie. Kim chciałeś być w dzieciństwie. Jakie snułeś marzenia i plany? Strażak, prawnik, policjant, lekarz,
Newsletter
Jeśli tematy, o których piszemy, są dla Ciebie interesujące, dołącz do naszej listy mailingowej.
